Oma

  • 25 August 2021
  • 1 reactie
  • 190 Bekeken

Reputatie 4
Badge +5

Vanochtend ging ik naar beneden en toen ging ik eten pakken, ik wilde crackers eten met hagelslag, had ik er geen boter opgedaan en ik ging op de bank zitten gaat oma boos doen omdat ik wat hagelslag laten vallen! En ik werd verdrietig en voordat ik eten ging pakken, ik ging op de bank zitten en op m'n telefoon zitten zei ze: Ga eten! Ik dacht: Nou zeg! Je kan het wel vriendelijk vragen! Ik woon met m'n opa en oma en mama thuis! Het is net hel thuis! Ze zijn zo streng dat ik helemaal niet op social media mag en dat m'n telefoon wordt gecontroleerd! Dat is echt zo hoor en als we bezoek krijgen zijn ze stil en mama wordt altijd boos als ik knoei op m'n t-shirt enzovoort! En mijn andere familieleden gaan boos doen als ik jij zeg tegen m'n opa, maar zij zeggen ook zelf jij tegen opa dus! En ze gaan altijd schelden ook namelijk ik vind dat super vervelend. En soms hebben opa en oma ruzie met elkaar maar dan zit ik natuurlijk erbij, dan kan ik moeilijk zeggen: Als jullie niet ophouden, dan ga ik naar Zuid-Korea of naar een andere stad!


1 reactie

Reputatie 6
Badge +7

Tsja, wat wil je?

Ouders willen graag dat een kind een heel klein beetje kan nadenken.

Als je geen boter neemt en niet aan tafel gaat zitten… dan kun je echt bedenken dat je een knoeiboel maakt.

Maar in plaats van dat je je slimme hersens daarvoor gebruikt leidt je ze af met tiktok. 

Iedereen maakt vergissingen en dat is niet erg.   Je maakt een knoeiboel die je echt van een kilometer ver kon zien aankomen… alleen keek je niet want je keek op tiktok. 

Ja, dan staan mensen niet meteen op de tafel te dansen van blijheid.

 

Reageer