Vraag

Oma?

  • 12 August 2018
  • 7 reacties
  • 308 Bekeken

  • Anonymous
  • 0 reacties
Hoii

Nou this een lang verhaal maar ik ga proberen het kort te houden

Mijn vader heeft dus een moeder (jho) mijn oma en zij is dus lesbisch en hat dat blijkbaar vroeger verteld (toen ik nog ni bestond en mijn vader jong was) mijn opa en vader vonden dat niet kunne enzo (ik ken niet het heele verhaal) maar hun accepteerden dat niet. Maar goed ik heb haar dus nognooit gezien ze stuurden vroeger (toen ik klijn was) altijd verjaardag kaartjes naar mij maar mijn vader verscheurde die (en dat hoorde ik pas jaaren later) ik heb dus wel een opa die ik ken van zijn kant die ik opa naam noem maar besefde pas een paar jaar geleeden dat hij mijn opa was. En toen dus ook dat ik een oma zou moeten hebben. Dit besefde ik na dat ik mijn vader al niet meer zag (hij heeft ons verlaten en ik zie hem nu iets van 9 jaar ofzo niet meer) en aangezien ik dus 0 contact heb met hem en zijn famielie is dat ales verbrooken

Nu is het dus dat ik mijn oma graag zou leeren kennen ik weet niet goed hoe aangezien mijn moeder er ook niet veel van af weet en ales wat zij weet mij al heeft verteld. Ik heb wel ene keer verteld dat ik haar graag zou ontmoeten maar mijn moeder kan daar ook niet heel veel mee omdat zij dus ook niet zou weeten hoe...

Heeft iemand een iedee en het lijkt mij eigelijk ook wel heel eng omdat zij altijd een soort geheim was van mijn vader.

Dus ja ik weet niet of juilie hier iets mee kunne maar ik moet het ook wel even kwijt denk ik❤️

7 reacties

Hoi mijnigezien
Wat mooi om te lezen tot je je oma wilt ontmoeten. Weet je misschien hoe ze heet? Dan zou je op internet kunnen zoeken naar die naam. Misschien tot je een achternaam tegenkomt dan zou je kunnen proberen of diegene jou oma kent. Of je zou kunnen kijken of je een oom of tante hebt van je vaders kant.
Ik weet zelf verder ook niet zo goed wat je zou kunnen doen... maar ik vind het wel een mooi idee.

Hopelijk vind je je oma?❤️
Gr. Bas
Ik weet haar naam niet ik heb wel een oom die heel verweg woont en ook geen contact.

Ik vind het namelijk heel Erg dat mijn vader en opa zo gedaan hebben tegen haar en zou mij niet kunne voorstellen wat er gebeurd zou zijn als ik hem nog zou zien en ik lesbisch was geweest.

Ik wil haar namelijk ook laaten weeten dat ik dat niet zie als iets Fouts

Dankjewelll voor je reactie❤️❤️❤️
Hoi

Je wilt je oma leren kennen. Dat kan ik me voorstellen. Wat vervelend dat je opa en vader zo naar hebben gedaan tegen je oma, omdat ze lesbisch was. Ook heel naar dat je vader verjaardagskaartjes die voor jou bedoeld waren, kapot scheurde.

Volgens mij heb je het recht je oma te leren kennen. Best lastig dat het contact met je vaders familie verbroken is. Zoals @Bas17.2 zei, kan een zoektocht op het internet je verder brengen.

Zijn je opa en oma ooit getrouwd geweest? Misschien vind je daar een uitnodiging of kaartje van terug, waarop de naam van je oma staat.

Die oom kan je contacteren. Of hij wil helpen weet ik niet, maar een nee heb je, en een ja kan je krijgen.

Heel mooi dat je je oma wilt leren kennen, en haar duidelijk wilt maken dat je het ok vindt dat ze lesbisch is. Goed dat je niet zo negatief reageert zoals je opa en vader.

Groetjes
x
Bedankt❤️

Mijn oma en opa waaren al gescheiden voor ik geboren was dus kaartjes met beide namen heb ik nooit gekregen. Die oom deed dat geloof ik dus ook ik ken hem verder niet goed genoeg maar ik geloof dat hij ook gene contact meer met heer wilt...

Ik ben zegmaar best bang dat ik op mijn vader ga lijken (miss beetje dom wand iederen in anders) maar ik wil zo echt niet zijn en ik kijk niet op mijn moeder en van wat ik mij kan herinneren aleen mijn Haaren van mijn vader... Maar ik wil niet woorden zo als hem...

Ik denk dat ik de zoektocht even ga laaten voor wat het is en misschien als ik ouder ben verder zoek wand nu kan ik niet echt iets zegmaar...

Heel erg bedankt alemaal❤️
Je oom hoeft geen contact met haar te willen, om jou de naam van je oma te geven. Zou je het hem kunnen vragen?

Jij lijkt me een goed persoon die het met iedereen goed voorheeft. Maak je geen zorgen: je gaat niet per se op je vader lijken.

Onderneem de zoektocht maar als je hoofd ernaar staat.
Ik heb al meer dan 9 jaar geen contact met mijn oom en hij wond erg verweg... (als hij daar nog woond...
Dankje well❤️ ik kan mij het uiterlijk van mijn vader niet heel goed herinneren maar ik lijk niet op mijn moeder en ik ben eigelijk bang dat ik op hem lijk...

Reageer