Skip to main content
Vraag

Nooit een dankjewel

• July 5, 2025
  • 5 reacties
  • 87 Bekeken

Forum|alt.badge.img

Hoi allemaal,

Laatst was mijn vader weg naar een congres dus ik was alleen thuis met mijn moeder, mijn broertje en zusje, omdat ik de oudste ben moest ik dus gewoon wat meer helpen in het huishouden enzo en dat vind ik helemaal prima maar als ik dan bijvoorbeeld de tafel afruimde en ik was een klein ding vergeten dan werd ze gelijk helemaal boos enzo. Ik heb gewoon het gevoel dat ik niet goed genoeg ben enzo ze zegt ook nooit dankjewel. Wat denken jullie dat ik moet doen? (Ik ben een meisje van 13 btw)

5 reacties

Forum|alt.badge.img+8
  • Vaak actief
  • July 5, 2025

Hoi, kun je dit tegen haar zeggen? Als ze in een lieve bui is misschien. Of het met je vader bespreken? Of het opschrijven en laten lezen kan ook. Als ik je moeder was zou ik me dan best wel schuldig voelen. Je bedoelt het zo goed. Daar verdien je een compliment voor vind ik! 😘

Groetjes Tjempie xxx

Forum|alt.badge.img+1
  • Weet de weg
  • July 5, 2025

Ja het is idd een goede tip om het tegen haar te zeggen, en als je iets voor haar doet, kun je miss ook dankjewel zeggen, dat zorgt er miss voor dat ze dit ook bij jou gaat doen, suc6!

Forum|alt.badge.img
  • Topic-opener
  • Net nieuw
  • July 6, 2025

Bedankt voor jullie tips ik zal het proberen tegen haar te zeggen maar als ik het tegen mijn vader zeg dan weet mijn moeder het ook meteen (mijn vader vertelt dat gelijk door) maar heel erg bedankt ☺️ 

• July 6, 2025

Hey, ik snap dat je het niet leuk vind. Heeft jou vader misschien iets heftigs meegemaakt en daarom zo agressief reageert? Misschien kan je dat vragen aan je oma of opa. Liefs Zeynie xxxx

Liefs F
Forum|alt.badge.img+1
  • Weet de weg
  • July 6, 2025

Hoiiiiii, ik snap wat je bedoelt. ik heb prc het zelfde GEHAD, wat ik heb gedaan om het te laten stoppen: 

ik heb een brief geschreven, en daarin uitgelegd wat ik er van vond. mijn ouders wisten het niet ze hadden het dus niet door! het is nu gelukkig gestopt, maar wat ik wil zeggen is dat je ouders het mis onbewust doen?? ik zou er over praten (of schrijven)

heel veel succes xx