IK HEB NOGSTEEDS GEEN UPDATES OVER MIJN FAMILIE BEHANDELIG.
Ik, het mens dat dit typt, heeft een maand geleden op mijn laptopje een topic voor ervaringen over gezins behandelingen voor familie trauma gevaagd en sinds dien heeft niemand mij en mijn in de warrige zelf een verhaaltje kunnen door sturen. Ik heb met niemand kunnen relaten over de ervaring van wachten op deze lange lijst voor hulp.
Ik heb mijn ortho pedagoog honderd miljoen keer gevraagd voor updates met de wachtlijst en over nieuwe informatie over hoe deze behandeling vanslag gaat. Absoluut niks heb ik tehoren gekregen.
ongeveer 10 minuten geleden keek ik op het forum, ik keek naar mijn geweldige 6 topics die ik heb geplaatst en zag degene waar ik vroeg voor andermans ervaringen. ik zie dat het EEN MAAND geleden was geplaats. Ik was zo happy. Waarom? Omdat ik rond die tijd ongeveer nog 4 - 5 maanden moest wachten tot de behandeling. Nu moet ik nog maar 3 - 4 maanden wachten tot familie grippy socks vakantie
DRIE tot VIER MAANDEN.
Wat ben ik happy.
maar zo kort nog. Ik ga bijna al elke dag therapie krijgen met de fam. Hoe geweldig is dit.
(Oh en, als je ervaringen hebt over jouwn familie behandeling voor je familie trauma of gewoon behandeling voor trauma dan ben ik een en al oor om te luisteren. Voor de komende 4 maanden mogen de ervaringen naar binnen stromen. )
in iedergeval, ik ben nogsteeds open voor verhalen en ervaringen.