nieuwe vriendin vader

  • 31 January 2020
  • 2 reacties
  • 100 Bekeken

  • Anonymous
  • 0 reacties

Nou ik begin vanaf het begin dan maar, maar na 24h gaat dit verhaal weg want als je meg goed kent weet ie wie ik ben. Het begon allemaal denk ik 3 maanden geleden mijn vader date al een tijdje op het internet MOOI! Dacht ik nieuwe levenslust, na een tijdje dacht hij de ware gevonden te hebben aardige vrouw leuke kinderen ik dacht dat hij het voor elkaar had maar, het duurde niet lang want ze had een paar probleempjes niet financieel ofzo maar t liep niet. Ik denk zo'n 1.5 maand later had hij een nieuwe vriendin "gevonden" ik dacht "Leuk!" Na denk zo'n nog 1,5 maand verder hebben we haar ontmoet leuke vrouw, leuke kinderen. (De vorige relatie duurde denk ik zo'n 5 maanden), maar wat er nu dus gebeurt na 3 maanden een relatie te hebben. Mijn vader heeft 3 weken vakantie, week 3,4 en 5 van mijn 6 weken de eerste 3 ben ik bij hem. Hij moet dus 2 weken werken. Normaal gaan we op vakantie, maar ik dacht boeie ik heb nog een vriend die in NL blijft kan ik daar wat meedoen. Hoor ik net dat ze in week 4 en 5 een vakantie hebben geboekt het boeit me geen ene tyfus serieus mooi voor hun, PRACHTIG. Maar....... ik dacht dus even na je neemt geen vakantie met je zoon maar wel met een vrouw die je net 3 maanden kent? Ik bedoel zelfde geld gaat het uit er is nog niks zeker. En dan boekt hij een vakantie!??!? Ja dit wou ik dus even vertellen hoop dat het een beetje duidelijk is kan iemand even wat moet inspreken/advies geven?


2 reacties

Dit verhaal komt herkenbaar voor... Ik vind het ook nog altijd lastig als mijn moeder weer op vakantie gaat met haar vriend zonder mij en m'n broertje... In die periodes probeer ik mij gewoon te vermaken met vrienden of andere familie. Meer advies kan ik je niet geven aangezien ik daar zelf ook nog opzoek naar ben... Maar je bent in elk geval niet alleen. 

Dit verhaal komt herkenbaar voor... Ik vind het ook nog altijd lastig als mijn moeder weer op vakantie gaat met haar vriend zonder mij en m'n broertje... In die periodes probeer ik mij gewoon te vermaken met vrienden of andere familie. Meer advies kan ik je niet geven aangezien ik daar zelf ook nog opzoek naar ben... Maar je bent in elk geval niet alleen. 

Bedankt, fijn om te horen dat ik niet alleen ben.

Reageer