Nieuwe hond en ik ben 10000%zeker om GEEN hond te nemen.. andere zeuren en heb het gehad! help..😢

  • 27 July 2019
  • 7 reacties
  • 201 Bekeken

  • Anonymous
  • 0 reacties
Hoi... Ik zit vast met een kloote gezin DIE ALWEEER EEN HOND WILLEN ZELFS IS HET EEN RUSTIGE!!!!! IK WIL HELEMAAL NIET EENS EEN HOND MAAR DE REST JAMMEREN EN BLIJVEN CONTINU EROM ZEUREN OM MIJ OOK ZO VER TE LATEN KRIJGEN OM TOCH OOK TE KIEZEN VOOR HUN KANT!!!

Maar HE! IK ZEG STEEDS G.E.E.N HOND EN HUN ZEGGEN JAMMEREN VAN NEE DE POLOUTIE GAAT JE TOCH NOOIT GELOVEN BLA BLA BLA IK BEN ZAT MET HUNNNN!!!!!!!!!!!!!! IK WIL DAT HUN NAAR MIJ MOETEN LUISTEREN EN NIET MIJ ZO NEGEREN EN ZE WILLEN MIJ GEWOON GEK MAKEN TOTDAT IK EXPLODEEER EN TOCH UIT HET HUIS GA ZELFS KOST HET OM MIJN TELEFOON TE VERMORZELEN MET DE KUT GPS-TRACKER ERIN!!! Ik ben echt DUBBLE zo bloed SIRIEUS dan normaal gesproken...

En Ik kan je vertellen dat een normaal gesprek gaat nooit goed en dat komt toch niet elkekeer....

IK KAN HE GEWOON NIET MEER AAN ZIEN EN DAT HET ZO DOOR BLIJT GAAN!!! WAT MOET IK NU DOEN?!!??!?!??????😢😢😭😭😭😭😭😭😭😭😤😤😭😭😢😭😭😭😭😭

7 reacties

hey

zo als ik al een paar keer hebt gezegd.
bel een keer met veilig thuis. misschien willen zij met jou kijken naar een ander gezin of een soort groep waar je uit eindelijk uit kan stromen tot op je zelf wonnend.

hoe serieuzer het ook is wij kunnen niet van uit ons schermpje jou thuis situatie veranderen dat moet je zelf aan pakken zonder al te boos te worden.

boos worden heeft geen zin. vroeger werd ik ook alleen maar boos omdat mijn ouders niet om mij gaven bla bla bla.

ik heb geleerd niet boos worden helpt veel meer om je ouders normaal te laten doen

groetjes
blue
Onnodige quote verwijderd door De Kindertelefoon

Oke sorry
Onnodige quote verwijderd door De Kindertelefoon

Waar kan ik dat doen met dat veilig thuis gedoe?
https://veiligthuis.nl
Onnodige quote verwijderd door De Kindertelefoon

Tthxxx ♡
Reputatie 4
Badge +1

Is het gewoon een glitch op de site ofzo?, want bij elke reactie op deze topic staat dat hij geplaatst is door de topic opener.

Heyy @Ryangames 

 

Is het gewoon een glitch op de site ofzo?, want bij elke reactie op deze topic staat dat hij geplaatst is door de topic opener.

Dit topic hierboven legt uit hoe dat precies zit.

Het is geen glitch in ieder geval :)

 

Groetjes,

NaamNietBekend

Reageer