niet zien van mijn broer

  • 23 May 2020
  • 1 reactie
  • 47 Bekeken

Badge

 

 


1 reactie

Hoi @anoniembellie22 wat vervelend voor je!

Ik heb mij vroeger ook veel gesneden ben nu 15 laatste keer was ik 13. Ik heb ook meerdere keren geprobeerd zelfmoord.  Niet gelukt, en daar ben ik nu blij mee. Ik had een heel gedetailleerd plan met van alles en nogwat en een plan B,C enzovoort.  Allemaal niet gelukt. 

 

Ik ben nu dus 15 en heb nu ook wat littekens logies ook. Ik heb ook bij sommige plekken ook grote en opvallende, die doe ik wel verbergen en dat merkt gelukkig niemand omdat ik het ook goed verzorg.

 

Het is goed dat je weet dat het niet de goede oplossing is. Daarvoor ben ik erg trots op jou.

 Ik weet niet wat ik moet doen en ik kan het echt niet langer meer leven want ik voel me zo verdrietig.

 

Je kan het misschien even aan iemand vertellen zoals een goede vriendin of je ouders of je mentor.  Je kan als je echt kut voelt en zelfmoord neiging krijgt naar 0900 0113 bellen die je doen helpen of naar het kindertelefoon.  

Je kan dit tegen je huisarts vertellen die dit dus vertrouwelijk is en niet verteld als je dat niet wilt. En die kan je misschien verwijzen naar een psycholoog of een andere hulp instantie.

 

Maar lieve schat je moet het echt tegen iemand vertellen. Die kan je misschien helpen. En het lucht enorm op. Ik snap dat je verdrietig bent . Maar als je er niks aan doet word het erger. En dat moet je niet willen. 

Ik ben trots dat je de stap hebt gezet dit op het forum te zetten . Dat is de 1e stap.

 

Onthoud dat er meerdere wegen naar Rome lijden en aan elk duistere tunnel een lichtpuntje schijnt.  Ik ben misschien niet een persoon die hiervan heel veel weet, maar ik ben een persoon die denk ik net als de meeste forumleden je wil helpen. 

 

Sterkte ermee 

 

Hopelijk heb ik je kunnen helpen.

Groetjes gebruiker c 

 

Reageer