Skip to main content
Vraag

Niet lekker in me vel en een speentje nodig

• March 14, 2026
  • 4 reacties
  • 47 Bekeken

Forum|alt.badge.img

Hoi allemaal ik ben meisje2013.

Ik zit sinds kort niet lekker in me vel me vriendin is naar een ander school en een vak  lukt gewoon niet.  Ik wilde gewoon niet meer naar school.

Ik slaap ook al slecht. 

Dus ik wist me met me eigen geen raad. 

Nou heb ik dat tegen me moeder gezegd  en die zag het ook al aan mij. 

Maar ze vroeg hoe ze me kon helpen. 

Ik zei geen idee ik zou gewoon terug in de tijd willen en deze zorgen niet meer hebben want vroeger werd ik rustig en sliep ik wel goed toen ik me speentje had

Mama zei lieverd als je dat fijn vind en je daar beter in je vel gaat zitten gaan we er een halen voor je

Dus is het raar dat ik een speentje ben gaan halen met mama en die gebruik.

Maar deze week ben ik er zelfs 3 keer mee gaan slapen en had hem de volgende ochtend nog in.

Ps ik weet ik ben te oud daar voor maar ik word er rustig van in me hoofd en hopelijk werkt het 

4 reacties

NN15000
Forum|alt.badge.img+10
  • Vaste gast
  • March 14, 2026

Hoi ​@Meisje2013 

wat naar om te lezen dat je niet lekker in je vel zit hopelijk zit je dat snel weer wel.

Ja een speentje kan fijn voelen .

Dus als je dat fijn vind gewoon doen.

Ik heb er ook een en als ik een slechte dag heb gebruik ik hem ook maar 3 dagen achter elkaar heb ik nog nooit gehad maar dan heb je het wel nodig gehad. 

Dus heel eerlijk je moet doen wat je fijn vind om je weer goed in je vel te voelen.

Maar veel sterkte 

Forum|alt.badge.img+1

Wouw super knap dat je dit deelt .

Ik snap je wel dat je iets pakt wat je rust geeft me nichtje deed dat ook altijd en nu nog .

Die heeft dat toen eens gezegd toen ik dat ding vond van haar en heb wel gezegd je geheim is bij mij veilig

Ze zei eerst die is van iemand anders maar dat geloofd ik niet ik zei toen je hoeft je niet te schamen maar is deze van jou toen zei ze ja hij is van mij omdat ik veel aan me hoofd heb door de ziekte van haar moeder die nu gelukkig over is en het overlijden van haar oma en opa in korte tijd .

Dus toen ze bij ons kwam logeren heb ik haar een bericht gestuurd dat ze hem wel mee mocht nemen want ze sliep bij mij op de kamer .

En ze heeft hem toen ook mee genomen en toen ze die nacht gebruikte zag ik bij haar dat ze er rustig van werd .

Ik had die van mij altijd al in me kistje liggen wou er altijd een sleutelhanger van maken. 

Maar toen vond mijn nichtje die ook en toen kreeg ik een bericht van me vriend dat hij het uitmaakte en toen zei mijn nichtje pak die speen hij geeft je rust en heb dat toen gedaan en heel verrassend werde we wakker met beide onze speentjes nog in.

Ik had die nacht nog nooit zo goed geslapen zei ik tegen haar.

Ik heb hem daarna meer ingehad als ik een zwaar proefwerk had of er moest iets gebeuren sliep ik er mee of zat ik er zelfs mee voor de tv  mijn moeder is een keer me kamer in gekomen met kleren die ze gewassen had en zag me met dat speentje en heb het toen verteld ze snapte me wel dat ik het gebruikte als het maar in ons huis was dan was het goed .

Dus nu is het zelfs zo als me moeder het merkt dat ik niet lekker in me vel zit pakt ze hem voor me.

Ik draag hem ook als ik ongesteld wordt-ben want dat helpt tegen mijn menstruatiepijn  heel gek maar het geeft me minder pijn.

Ps ik woon alleen met me moeder in huis.

Dus antwoord op je vraag : nee is niet raar als het jou net zoveel rust geeft als  mij en me nichtje dan gewoon doen .

Seashell
Forum|alt.badge.img+5
  • Vaak actief
  • March 16, 2026

Ik ken bet gevoel ook erg goed en ik gebruik vrijwel dagelijks mijn speen. Meestal 's avonds voor het slapen gaan (ik slaap meestal niet met speen). Ik wordt er heerlijk rustig van en ik ben echt blij dat er in huis niet vreemd op wordt gereageerd. Ik die het wel alleen thuis en er geen logees zijn want dan zou ik me wel schamen... ik heb het wel verteld tegen mijn vriendin en mijn BFF weer het ook en hun vinden het geen probleem als ik hem gebruik. Ik ben echt dankbaar voor zulke lieve mensen om mij heen die me accepteren zoals ik ben🥰.

Seashell 😘

Forum|alt.badge.img
  • Weet de weg
  • March 17, 2026

een speentje is echt super fijn. het geeft een goed gevoel en is leuk om te doen. ik vind het fijner dan mijn duim ofzo. Ik doe het niet zo vaak meer, maar heb er meerdere.