Vraag

Niet fijn voelen thuis

  • 17 April 2018
  • 5 reacties
  • 173 Bekeken

  • Anonymous
  • 0 reacties
Ik ben een meisje van 13 en voel me niet fijn thuis (niet bij mijn vader en niet bij mijn moeder)

Mijn moeder en stiefvader roken in huis waardoor ik slachtoffer daarvan wordt want dan stinkt letterlijk ALLES naar rook en ik heb er heel vaak wat van gezegd maar ze vinden dat ik zeur maar ik neem ook geen vrienden mee naar Mn huis omdat ik me gwn er voor schaam dat t zo erg stinkt naar rook...
hebben jullie tips voor me

5 reacties

Dat is vervelend. Is de situatie hetzelfde bij je vader thuis?
Je kan altijd met vrienden naar de stad/dorp om leuke dingen te doen
Bij Mn vader is de situatie dat we elke dag ruzie hebben
oh dat is niet prettig.
Heb je hier al met iemand over gepraat?
Ik denk dat je vriendinnen je wel begrijpen als je liever niet bij je thuis afspreekt.
Bij Mn vader spreek ik wel gwn af met vriend(innen) maar bij Mn moeder echt niet maar ik ben om de week bij Mn moeder en wil niet steeds naar rook stinken
Reputatie 2
Badge +9
Dus de ene week zit je bij je vader en de andere week weer bij je moeder?

Ik denk dat je vriend(innen) het inderdaad wel zullen begrijpen dat je liever niet bij je moeder en haar vriend afspreken.

Tja verder kan je er denk ik ook niet zoveel aan doen, je kan misschien nog een keer met je moeder en haar vriend praten over het roken, dat ze misschien buiten kunnen roken of in een bepaalde ruimte in huis? En dat je kan zeggen dat je het anders niet fijn vind om je vriend(innen) mee te nemen naar huis?

Of je moet om de week met ze afspreken, als je alleen bij je vader bent.

Gr:Mr.S

Reageer