niet fijn thuis

  • 14 May 2021
  • 1 reactie
  • 61 Bekeken

Reputatie 1
Badge

De laatste tijd heb ik alleen maar ruzie thuis en het wordt niet beter nu zit ik al van af eind maart 2020 hulphond vanwege zm gedachtens en zo nu hebben zei laats een gesprek gehadt met me ouders en zins dien doen ze raar boos en schagerijnig tegen mij als ik een keer iets zeg worden ze meteen boos nou heb ik dit aangegeven bij hulphond en zei zeiden dat ik een cijfer moest geven hoe ik me voelde thuis en als ik bij me oma ben (ik woon van donderdags t/mzaterdags  bij me oma zins corona/lockdown 2020) thuis was het tussen de 6-7 en bij me oma een 9,5 en nu moest ik aangeven als het cijfer van thuis een 5 of lager wordt nu heb ik dst gedaan alleen ik ben niet helemaal eerlijk geweest ik heb tegen hun gezegt dat het een 5,5 was thuis terwijl het eigenlijk tussen de 3-4 was zo vreselijk vond ik het maar ik ben bang dat als ze te horen krijgen dat het tussen de 3-4 was dat ik uit huis wordt geplaats dat is ook gebeurt bij een vriendin van me en ik wi niet uit huis geplaatst worden niet omdat ik thuis niet wil missen maar omdat ik dan mischien nooit meer thuis mag zijn en me ouders nooit meer zie en dat wil ik gwn echt niet 

dat was mijn verhaal moest gwn even mijn hart luchten 🙂


1 reactie

Hoi Halo.

 

Dat lijkt me geen leuke situatie.. Goed van je dat je je verhaal hier wilt delen! Als je nog vragen hebt of als je nog meer kwijt wilt kan dat hier altijd! 

 

Groetjes van mij!

Reageer