Vraag

Niet durven vertellen over dit

  • 5 March 2024
  • 4 reacties
  • 96 Bekeken

Reputatie 2
Badge

Hoi! 

Ik zit niet zo lang op deze site en ik denk dat als mijn ouders erachter komen dat ik erop zit ze boos worden, want ik plaats veel vragen over seks enz. Wat moet ik doen?


4 reacties

Reputatie 7
Badge +7

Hoi @Anoniem_Rk 


Het is heel normaal dat je daar vragen over hebt, dus het lijkt me onlogisch dat je ouders dan boos worden.

als ze vragen wat het is, kun je uitleggen wat de kindertelefoon betekend. Ik dacht dat dit forum ook bij een bepaalde organisatie dat speciaal voor jongeren gemaakt is, dus het is niet zomaar een forum. Er zijn ook moderators en regels.

Komt vast goed 

Groetjes ItzJustin

 

Reputatie 5
Badge +4

@Anoniem_Rk zoals @ItzJustin zegt het lijkt me ook wel logisch dat je niet alles aan je ouders durft te vragen als het om sex of je piemel ofzo gaat

Reputatie 6
Badge +2

Ik denk dat ze waarschijnlijk niet weten dat het bestaat, en al helemaal niet dat jij erop zit. En, het is normaal met de leeftijd van ons dat we nieuwschierig zijn. Maak je maar niet druk!💜💜💜

Boek

Reputatie 5
Badge +2

Heehee,

Dat zit denk ik wel goed! Er zijn genoeg mensen die hier op het forum zitten en er zijn heel veel mensen die hier vragen over seks stellen, omdat het makkelijker is om het aan leeftijdsgenoten te vragen. Dus als er schaamte is, dan is dat iig niet nodig! 
Voor de rest hoeven je ouders er niet achter te komen hoor, de KT doet best wel veel dingen om dat zo goed mogelijk te voorkomen. Vgm kun je er voor zorgen dat er geen mails worden gestuurd, dat maakt de kans ook al weer kleiner. 
Daarnaast moet je er gwn altijd voor zorgen dat je tabblad gesloten wordt! 
 
Ik hoop dat je er wat aan hebt! 
 

-Yodema

Reageer