Skip to main content

Hey, Ben er weer.

er is de afgelopen tijd heel veel gebeurt. Mijn nichtje, paar maanden jonger dan mij, is een paar dagen geleden uit huis geplaatst. Het ging sowieso niet zo goed bij hun in huis, en het is een paar dagen geleden uit de hand gelopen. Daarom is ze nu uit huis geplaatst. Haar moeder krijgt nu behandelingen enzo. Het verhaal is dus dat haar vader niet haar echte vader is,maar dat weet ze zelf niet.  Vlak voordat ze werd geboren is haar echte vader weg gegaan. Nu is haar moeder getrouwd met het broertje van mijn moeder. Voor haar is het als haar echte vader, want ze heeft nog nooit haar echte vader gezien en weet het ook niet. Nu is het dus uit de hand gelopen, want haar moeder is mentaal ook niet op orde. Ze heeft 2 kleine zusjes, van 3 en 5. Die zijn niet uit huis geplaatst. Eerst was ze geplaagd ergens best wel ver, maar nu hebben mijn oom en tante besloten om haar in huis te nemen. Ik zit ook bij mijn neef, dus het kind van waar ze nu is geplaats, in de klas.Waar ze nu is geplaatst, dus mijn oom en tante, hebben dus 2 kinderen. 1, neef, zit in mijn klas, en de andere, zijn zusje,mijn nichtje dus, is 11 en zit in groep 7.Maar morgen vieren we mijn verjaardag eigenlijk, maar we weten niet of dat handig is met deze situatie. Heel misschien als het uit de hand loopt dan denken mijn ouders erover na om de 2 kleine in huis te nemen, aangezien ik een hele goede band met ze heb. Ik weet alleen niet of ze bij hun zus willen zijn maar ik weet niet of dat handig is… want ze heeft wel een slechte invloed op de 2 kleine, met woorden en gedrag enzo. Dus ik weet het echt niet. Ik heb wel een goede band met haar enzo. Ik vind het zelf ook heel rot en ik ben bang ook voor mijn 2 kleine nichtjes, haar zusjes. Ik hou wel echt van ze en ik weet niet of we nu überhaupt mijn verjaardag nog gaan vieren. Ook omdat ze anders weer ruzie krijgen enzo. Heeft iemand misschien tips of iets? Ik moest het gwn ff kwijt. 

Wow jeetje wat heftig en ingewikkeld allemaal! Weet even niet zo goed wat ik moet zeggen eerlijk gezegd maar ik wens je heel veel sterkte toe! 

Liefs 

Anoniem789 

Reageer