Vraag

nichtje mishandeld??

  • 25 April 2020
  • 2 reacties
  • 215 Bekeken

Reputatie 2
Badge

hoi, 

Dit verhaal gaat over mijn nichtjes, hun vader, dus mijn oom, gamet heel erg veel en werkt niet. Daarom moet mijn tante heel veel werken. Mijn jongste nichtje is vooral heel emotioneel, dat komt denk ik door haar thuissituatie. Soms zegt ze dat ze geslagen word door haar vader. Dat geloof ik wel, want ik ben ook wel bang voor hun vader. Ik vindt het vooral zielig voor mijn tante, ze werkt heel hard en doet alles wat ze kan. Ze heeft slaapdiensten,  en dan missen mijn nichtjes haar heel erg. Mijn oom en fante maken ook vaak ruzie, zei mijn nichtje. Ik weet niet wat ik moet doen. Ik zit er best wel mee. Moet ik überhaupt wel iets doen, of gewoon laten? 

Groetjes, Anoniem meisje 


2 reacties

Hey,

kom je vaak bij je oom en tante?

Is het een idee om hier met een volwassen persoon over te praten? Je mentor of misschien het vertrouwenspersoon op school. Misschien kom je samen met hem/haar wel bij een goede oplossing. 

Laat me nog even weten!

Succes,

Xx:four_leaf_clover:

Reputatie 2
Badge +1

Hoi, 

Ik denk dat je veilig thuis moet bellen of het met de kindertelefoon het hierover moet hebben, je kan bij de kindertelefoon ook terecht voor andere mensen. Je kan ook even op de site van veilig thuis kijken. 

Xxx anoniememeid

Reageer