Vraag

netflix series

  • 23 December 2019
  • 6 reacties
  • 89 Bekeken

  • Anonymous
  • 0 reacties

Hoi, ik heb al een tijdje Netflix en ik heb ook al een aantal films/series gezien. Maar nu vind ik geen leuke serie meer op Netflix. Weten jullie een serie die spannend is en geen 45 min per aflevering duurt ofzo. En geen horror en triller. En welke series kijken jullie momenteel op Netflix?

 

 

alvast bedankt

 


6 reacties

Hallo Jesse1239 :)

Wat voor genre wil je eigenlijk want er zijn verschillende series en ben je trouwens een jongen of een meisje? Ik kijk actueel geen series, te druk bezig met onder andere het forum  :)

-Dr8gon99

Ik ben een jongen en ik heb niet een echt voorkeur maar wel spannend en geen fantasie

Hallo Jesse1239 :)

Je kan het best het op google zoeken ofzo want ik heb niet echt verstand van series zonder horror want ik kijk (heel) soms series met horror maar verder niet.

-Dr8gon99

Ik heb zelf het gevoel dat er niet veel series zijn die spannend zijn met relatief korte afleveringen, want je zit al snel aan de 45 minuten want in die tijd kan je op een goed manier spanning opbouwen.

Ik ken 1 serie die je misschien wel leuk zou vinden en dat is 'the end of the f*cking world' deze serie heeft korte afleveringen van 20 minuten en is niet heel spannend maar heeft wel een goed verhaal

Ook de serie dragon prince is heel leuk. Het is een animatie en die heeft echt een goede verhaallijn. De afleveringen zijn 25 minuten.

Iets vergelijkbaars als de dragon prince is disenchantment. Het is een komedie animatie met een goed verhaal. Afleveringen van 25-35 minuten.

Voor als je van een komedie houdt met toch een heel goed verhaal: the good place. Afleveringen van 20-25 minuten. 

Russian doll is ook leuk. Afleveringen van ongeveer 25 minuten. Gaat over een timeloop en is heel grappig. 

Ik ken een paar hele goede series die allemaal afleveringen van ongeveer 45 tot 50 minuten hebben:

- sense 8

- a series of unfortunate events 

- timeless (voor als je geschiedenis leuk vind) 

- Iron fist

- under the dome

- travelers

- le casa de papel (money heist) 

- titans

-the oa

- glitch (is een beetje creepy soms) 

- the society

 

Ik zou uiteindelijk aanraden series te kijken met langere afleveringen, want daar gebeurt meer in en je kijkt of meer kortere aflevering of 1 lange

 

Heyo,

Ik ken eigenlijk ook niet veel series die per aflevering minder dan 45min duurt. 

The end of the f*king world duurt per aflevering 30min ongeveer volgens mij. Die is echt heel leuk.

1000 ways to die. Duurt ook niet geel lang per aflevering.

Andere series die ik zelf heel leuk vind (duren wel langer dan 45min)

 

-Dark, ~ Spannend, meeslepend, fantasie.

-Last Kingdom, ~ Middeleeuws, deels fantasie, gewoon awesome mijn #2

-Black Sails. Seizoen 1 is meh. 2/4 is top, ~ Grappig gezegd dacht ik altijd fantasie. Is het deels ook, maar sommige namen zijn bekend in de oude geschiedenis, gaat over piraten (logisch).

- Lucifer, ~ Heden, fantasie, grappig, spannend, top serie #3

-Knightfall, ~Middeleeuws, spannend, fantasie. #4.

- Nailed it. ~ Eigenlijk alles daarvan is leuk en grappig, Kook wedstrijd, met mensen die niet kunnen koken.

- The Witcher. ~ Is nieuw en ik vind hem awesome! Fantasie, afleveringen duren 1uur. maar het is zo ontzettend top, ook wee fantasie. #1.

-Frontier, ~fantasie, grappig, middeleeuws.

-Suits, Heden, advocatenleven, spannend, is fantasie maar deels echt. Als in zo gaat het leven daar +/-? Veelal serieus, met grappige momenten. Moeilijk om er in te lomen denk ik.

- The 100, ~ Toekomst, fantasie, gaat over 100 jongeren die terug komen op aarde naar dat het verwoest was. Moeten overleven, maken vrienden en oorlog. Deel 1/2 vond ik tof. Daarna veelal hetzelfde. 

- Chef tables, ~Heden, Eindelijk geen fantasie. Je neemt een kijkje in het leven van de beste top chefs ter wereld, hoe ze zijn begonnen, tot waar ze nu zijn. Echt heel leuk #1 kook serie.

- Inside the worlds toughest prisons,~ Heden, echt, Je neemt een kijkje in de werelds zwaarste gevangenissen, leuk en spannend.

-Somebody feed Phill, ~ heden, weer over koken. Is vooral heel grappig. En geen fantasie.

-Santa Clarita diet. ~ Heeft wel met eten te maken, maar niet op de manier hoe je denkt. Is ook veelal komedie.  En fantasie.

-Norsemen. Middeleeuws, fantasie, komedie. 

 

Ik heb gelezen dat je geen fantasie wil, maar dit zijn in mijn ogen de leukst series op Netflix tot nu toe.  Ik zou zeggen geef het een kans.

 

See ya!

Spookyzx.

@Deze Jongen  ik ben vandaag begonnen met het kijken naar “the good place” en het is echt heel leuk ookal ben ik pas bij aflevering 2 maar bedankt voor de tip.

 

Reageer