Skip to main content
Vraag

Nee!! Wat heb ik laten gebeuren!😓

• January 16, 2026
  • 1 reactie
  • 70 Bekeken

Yusa
Forum|alt.badge.img+14

Paar week terug heb ik m'n zus verteld over het forum. Eigenlijk ging ze me een beetje plagen en ze snapt niet dat ik hier op zit. Ze weet ook mijn gebruikersnaam, en dat vind ik niet erg want we ik heb haar laten beloven het niet te bekijken en tegen niemand te zeggen. Nu plaagt ze me dus zoals ik al zei. Ze schreef een keer achterop een briefje "Met je mooie forum siteje" Ik was het briefje vergeten, dus ja. Mijn moeder moest afmetingen gauw genoteerd hebben toen ze een slee te koop ging zetten. Ik ging het noteren op de voorkant van dat briefje. Daarna gaf ik het briefje aan m'n moeder. Zij heeft het meer dan een week gehad. 2 week, zelfs. Nu zag ik vandaag dat briefje op tafel liggen, ik zei: "Hé dat is mijn briefje! Heb jij die nog?" En toen schrok ik best van dat ik die tekst achterop zag staan en heb het gauw meegenomen naar mijn kamer. Zou ze het gezien hebben? Ze zei niks. En hoe zou jij de zin "met je mooie forum siteje" interpreteren? 

Ben een beetje in de stress 🥲 Liefs 😘

1 reactie

ghast
Forum|alt.badge.img+9
  • Topper
  • January 16, 2026

Hoi Yusa,

Je zus plaagt je wel behoorlijk zo te zien. Niks van aantrekken hoor. Je kunt niks afleidingen van het woord forumsiteje. Het kan elk forum zijn. En voor de zus van Yusa: plaag maar niet. Er is niks raars aan het forum. We zijn er om mensen te steunen en emoties te laten zien.

Groetjes,

ghast