Vraag

Naturist

  • 2 January 2018
  • 2 reacties
  • 684 Bekeken

  • Anonymous
  • 0 reacties
Ik ben een jongen van 16 jaar en ik houd er van om naakt te zijn, ik doe dit vaak als er niemand thuis is, naakt slapen doe ik ook regelmatig in de zomer. Ik beschouw mijzelf dan ook als naturist en ik zou graag naar bijvoorbeeld een naaktstrand gaan. Het probleem is alleen dat ik dit niet tegen mijn ouders durf te vertellen, omdat altijd als het over naturisten gaat ze ze voor gek verklaren en ik wil niet dat ze dit ook bij mij doen. Hoe kan ik dit het best aanpakken?

Alvast bedankt voor jullie reacties

2 reacties

Het is niet gek dat je je er voor schaamt, maar je ouders houden echt van je no matter what. Dus ik zou niet gelijk vertellen "ik ben een naturist". Maar het gewoon rustig aan te doen en zeggen dat je bijvoorbeeld wel eens naar een naaktstrand zou willen gaan ofzo. En als je ouders het echt niet accepteren je bent over 2 jaar 18 dus dan heb je onafhankelijkheid. Ik hoop trouwens dat je bericht geen grap is want sommige mensen doen dat want ik heb hier echt fk veel werk in gestoken

Succes
Bedankt voor je reactie, je hoeft niet bang te zijn dat dit een grap is. Ik vind het namelijk erg fijn dat je zo uitgebreid antwoord geeft.

Reageer