Vraag

Narsistische vader

  • 28 November 2015
  • 3 reacties
  • 277 Bekeken

  • Anonymous
  • 0 reacties
Hoi, ik heb een narsistische vader, ik haat hem hij denkt nooit aan mij altijd over zichzelf. Hij zegt dat die nooit geld heeft terwijl ik een map vond met zijn rekeningen en daar stond zoveel geld op zoveel cijfers! Ik keek ook stiekem in zijn portemonnee er zat wel 500,- in.. Hij heeft een goeie baan en toch liegt die over het geld.. Ook over andere dingen hij verteld slechte dingen over m'n moeder terwijl ze alles in haar eentje doet met mij en mijn broertje. Mijn vader heeft mijn moeder de laatste 20 jaar heel veel aangedaan hij ging vaak vreemd en m'n moeder wilde bij hem blijven omdat ze graag een familie wilde. Mijn ouders zijn nu gescheiden maar af en toe moet ik naar mijn vader toe. Ik haat hem zo erg hij boeit niet eens wat ik allemaal doe alleen maar dat ik goeie resultaten haal op school en dat ik hoog hockey.. Ik vind het moeilijk om met mijn vader om te gaan iemand tips..?

3 reacties

Hey luusje!, Wat lastig dat je in deze situatie zit, ik zal je vertellen wat ik zou doen:
ik zou naar mijn moeder gaan en het volgende zeggen: Mam kunnen we even praten het is belangrijk
Ik heb het gevoel dat papa pa of hoe je m ook noemt niet om mij geeft en ik wil er niet naar toe want hij vertelt allemaal slechte dingen over jou en ik heb geen zin dat hij jou zwart praat het enigste wat hij belangrijk vind is dat ik het goed doe op school en hockey terwijl ik gewoon wil dat hij een échte vader voor me is!
iets in die trend zou ik zeggen, verder heb ik niet echt tips voor je, maak het gewoon bespreekbaar en zie what happens je hebt niks te verliezen, Groetjes:)
Luusje ik begrijp je echt ik zit ook in zo'n soort situatie alleen woon ik nu niet meer bij mijn vader maar misschien kun je een keer met je vader praten op een rustige manier( en dat is moeilijk want ik wordt iniedergeval altijd boos
Beste Luusje,

ik heb bijna hetzelfde met mijn vader, ik ben naar een kinder rechter gegaan en gevraagd of ik nii meer bij mijn vader hoefde te wonen ik woon nu nog wel bij hem maar veel minder (dit deed ik alleen na een paar keer met negatief effect het met mijn vader het erover gehad te hebben) BTW ik zou opzoeken of jouw situatie binnen fysieke of mentale mishandeling valt, want dan hoef je sws nii meer bij je vader te wonen

KittyCath

Reageer