Skip to main content

Help. 

In ieder geval weet ik al dat mijn vader een narcist is. Hij heeft mij verschrikkelijke dingen aangedaan. Hij moet per sé gelijk hebben en niks is zijn  schuld volgens hem. 

Nou over mijn moeder wat ik lastig vind. 

Goede dingen: ik krijg 440 euro per maand van haar

Ze doet niet moeilijk over roken enzo

Ze laat me elke week logeren bij mijn vriendin

Slechte dingen: Ze kan niet toegeven dat iets haar schuld is, Ze heeft geen begrip voor mijn borderline persoonlijkheid stoornis, Ze let heel erg op wat ik eet zonder aanleiding, wanneer ze doet alsof ze ziek is en ze me dwingt voedsel voor haar te maken en iets is een beetje lauw schopt ze een heel drama en zegt ze dat dit poging tot moord is, Ze gaat nep huilen als ik haar geen kus wil geven, wanneer ik niet thuis ben schuimt ze in mijn kamer (daarom heb  ik nu een slot), ze is manipulatief en zegt dat alles wat er in  mijn leven niet goed gaat, dat ik dat doe om HAAR het leven zuur te maken.

Wat moet ik nou in godsnaam doen. Bij me vader wonen is absuut geen optie, hij is nog erger. En no f#cking way dat ik naar de jeugdzorg ga!!!!!

Je kan er met iemand over praten, zoals een vriend van je of je mentor. Je zou ook naar een plek ( ik weet niet meer hoe het heet) kunnen gaan en dan lossen jullie het samen op… Het spijt me dat ik geen antwoorden weet

Reageer