Vraag

Naar een feestje waar ik niemand ken...

  • 8 April 2023
  • 3 reacties
  • 83 Bekeken

  • Anonymous
  • 0 reacties

Hey,

Ik ga morgen naar een feestje van een goede vriendin die het samen viert met een meisje dat ik verder helemaal niet ken. Er zijn dus een hele hoop jongens en meiden die ik daar morgen voor het eerst zie en weet dan niet zo heel goed wat ik zeggen moet… vind het altijd een beetje eng als ik ergens kom waar ik nog nooit ben geweest en niemand “echt” ken, voel me vaak dan super onzeker. Hebben jullie tip voor mij zodat het minder spannend is om er heen te gaan?

Oja, ik heb voor mijn vriendin een cadeautje gekocht, maar moet ik dat ook doen voor dat andere jarige meisje… feestje is wel in het huis van dat andere meisje...


3 reacties

Ah komt zeker goed. Zie het als een gelegenheid op nieuwe mensen te leren kennen.  

Reputatie 7
Badge +15

Zoals @Mimo al zegt: het komt goed. Bedenk niet te veel:  “wat moet ik nu doen” of “wat moet ik nu zeggen” , maar probeer er van te genieten. 
 

Mij_Niet_Gezien 

ps, ik zou ook een kadootje meenemen voor dat andere meisje..

Heb op het laatste moment besloten om toch niet te gaan, want ik hoorde dat iedereen drank mee ging nemen en er een waterpijp zou zijn… Heb trouwens nog wel een cadeautje gekocht voor het meisje wat ik niet kende en allebei de cadeautjes mee gegeven aan een ander meisje dat wel is gegaan.

Reageer