naaktfoto zusje

  • 28 September 2021
  • 1 reactie
  • 3122 Bekeken

  • Anonymous
  • 0 reacties

Hallo allemaal. Dit is hardstikke raar en ik schaam me diep. Om met de deur in huis te vallen; ik vind het ranzig als iemand zonder ondergoed aan het bed in duikt. Ik weet niet hoe dit begon, maar ik vind het echt super vies. Nu meende ik (17) mijn zusje (15)  naakt het bed in zien stappen. Ik snap als een vrouw zonder BH het bed in duikt, want dat zit zo strak. Maar als een man of vrouw zonder ondergoed het bed in stapt kan ik daar echt van walgen. Maar ik kon het niet geloven dus wilde ik dit zelf zien. Dus ik keek toen ze uit de douche stapte om vervolgens weer in bed te gaan naar haar of ze geen ondergoed aan had. Het was aardig donker en kon dus niks zien. Ik pakte vervolgens mijn telefoon erbij en keek of ik het beter kon zien. Daar kon ik het ook niet mee ontdekken. Maar toen zag mijn zusje dat ik mijn telefoon buiten de deur hield. En riep ze onze ouders. Die waren natuurlijk onwijs pissig en konden niet geloven dat ik dit gedaan had. En gelijk hebben ze. Nadat ik ze had verteld over mijn rare kwaaltje geloofden ze me gelukkig wel. Ik zou nooit maar dan ook nooit een naaktvideo of foto maken om erop af te trekken. Dat kan je niet doen. Nu is het nogsteeds heel raar en kan het echt niet. Maar ik hoop dat ze dit nu niet gaat vertellen aan haar vriendinnen, want dan maakt ze niet alleen mijn leven kapot, maar ook dat van haar. Hebben jullie tips voor mij? Hoe moet ik met haar praten over dit? Want zij vertrouwd mij natuurlijk niet meer.  

Mvg 
 

Mr Titan


1 reactie

Reputatie 6
Badge +7

Ik weet niet of ik dit geloof.

Misschien wilde je je naakte zusje filmen, ben je betrapt en was dit het beste dat je kon verzinnen. 

Andere mensen hebben het recht om niet bespioneerd en gefilmd te worden.

Zelfs als je fantastische verhaal waar is, dan heb je er nog steeds 0,0 mee te maken. 

De tip die ik heb is je excuses aanbieden en dit rare doorzichtige verhaal intrekken.

 

Reageer