naakte broer?!

  • 11 August 2020
  • 6 reacties
  • 2505 Bekeken

Reputatie 2
Badge +4

Hallo, soms wil ik (13) mijn broer (17) heel graag naakt zien, ik ben gewoon heel benieuwd hoe zijn penis eruit ziet. Is hij helemaal glad? Of helemaal harig? heeft hij zijn voorhuidvoorhuid over zijn eikel? daar word ik heel geil van! ik denk dat  ik zijn penis nooit te zien krijg🥺. Maar als ik hem wel naakt zie is dat dan niet incest? Of is dat alleen met seks? Alvast bedankt voor je antwoord


6 reacties

Heyy

Vgm is incest echt seks hebben met familieleden.

Dat je de penis van je broer wilt zien heeft wrs temaken met de pubertijd. Dat is gwn een beetje de nieuwsgierigheid naar hoe de penis van andere eruit ziet, dat is relatief normaal.

Dat je het stiekem probeert is dan wel weer een beetje raar. Dat je het niet durft te vragen dat snap ik hoor. Maar op zich, zo stiekem kijken is soort van privacyschending, aangezien je broer niet weet dat jij kijkt. Hoe je, zonder stiekem doen de penis van je broer kunt zien weet ik dan weer niet. Je kunt proberen bv na het douchen naakt naar je kamer te lopen voor kleren, in de hoop dat je broer dat ook doet, met als aanleiding dat jij je niet schaamt en dus je broer misschien ook niet. Anders zou ik het niet weten, sorry.

Groetjs

Reputatie 2
Badge +4

Heyy

Vgm is incest echt seks hebben met familieleden.

Dat je de penis van je broer wilt zien heeft wrs temaken met de pubertijd. Dat is gwn een beetje de nieuwsgierigheid naar hoe de penis van andere eruit ziet, dat is relatief normaal.

Dat je het stiekem probeert is dan wel weer een beetje raar. Dat je het niet durft te vragen dat snap ik hoor. Maar op zich, zo stiekem kijken is soort van privacyschending, aangezien je broer niet weet dat jij kijkt. Hoe je, zonder stiekem doen de penis van je broer kunt zien weet ik dan weer niet. Je kunt proberen bv na het douchen naakt naar je kamer te lopen voor kleren, in de hoop dat je broer dat ook doet, met als aanleiding dat jij je niet schaamt en dus je broer misschien ook niet. Anders zou ik het niet weten, sorry.

Groetjs

Dat is waar (over dat spieken) ik heb het verandert

Door het deurgaatje kijken?

 

Hallo Anonymous469 :)

Incest is seks hebben met familieleden en dus niet je andere familieleden naakt zien. Ik zou niet stiekem kijken want je weet niet of hij het wel wil en het is privacyschending als je stiekem kijkt zonder dat hij toestemming geeft.

Je kunt het wellicht vragen of hij geinteresseerd is om zijn penis te laten zien zodat jij eventjes kan kijken maar dan moet je wel rekening meehouden dat het wellicht een deuk kan geven in jullie band met elkaar. Je kunt uiteraard wel vragen aan je ouders of jullie een gezinsuitje naar een sauna kunnen doen. Dan kun je het misschien bekijken? 

-TheMightySlayer <3

Hoi Anonymus,

Nee persoonlijk vind ik het zeker niet raar dat je daar benieuwd naar bent. Dat hoort bij de leeftijd en het puberen. 

Ohja het is geen incest. Incest betekent dat je sex hebt of hebt gehad met famillieleden.

 

ik hoop je zo genoeg geholpen te hebben!

 

groetjes,

Wisewisdom

Badge +1

ik heb het ook ik wil het gewoon weten hoe het eruit ziet ma durf het niet te vragen aan hem

Reageer