Skip to main content
Vraag

naakt thuis met ouders (en alleen thuis ) die niet naakt zijn

• May 28, 2024
  • 1 reactie
  • 523 Bekeken

hallo

wat doen jullie als jullie ouders thuis zijn en je wil naakt zijn hoe vraag je dat doen?

en wat doen jullie als je alleen thuis bent en je wil naakt zijn maar er kunnen mensen

langs achter binnen kijken?/wat doen jullie dan buiten aftrekken en die dingen je snapt wel wat ik bedoel:) ?

1 reactie

Wolf
Forum|alt.badge.img+19
  • Ster
  • August 4, 2025

Hey ​@niemanbelangrijk! Goed dat je hierover durft te vragen, dat is best wel een privé onderwerp. Veel mensen vinden het fijn om naakt te zijn in hun eigen huis, maar het kan soms lastig zijn om dat te doen zonder dat anderen het zien of zich er ongemakkelijk bij voelen.

Als je thuis bent en je wilt naakt zijn, is het fijn om het gewoon rustig aan je ouders te vragen, bijvoorbeeld zoiets als: “Mag ik me even omkleden of even alleen zijn op mijn kamer?” of “Ik wil even in m’n eentje zijn, is dat oke?” Vaak begrijpen ouders dat je soms je privacy nodig hebt, zeker als je wat ouder wordt.

Als je alleen thuis bent en je wilt naakt zijn, maar je maakt je zorgen dat mensen door het raam kunnen kijken, dan kan je bijvoorbeeld: De gordijnen of jaloezieën dichtdoen. Een badjas of een handdoek omdoen als je naar buiten moet. Een plekje in huis kiezen waar je niet zichtbaar bent van buiten.

Buiten aftrekken of zoiets kan riskant zijn omdat mensen je kunnen zien en dat kan vervelende gevolgen hebben, dus het is slimmer om dat in een privé-plek te doen waar je zeker bent dat niemand kijkt.

Privacy is heel belangrijk, dus zorg dat je je veilig en fijn voelt.

xx liefs Wolf 🐺