Vraag

naakt rondlopen thuis

  • 9 March 2020
  • 32 reacties
  • 12404 Bekeken

  • Anonymous
  • 0 reacties

Hoi, 

 

lopen jullie naakt rond thuis en zien je broer of zus of ouders je geslachtsdeel weleens? En zien jullie je ouders zelf naakt?


32 reacties

Reputatie 7
Badge +5

Ja bijna elke dag. Als ik na school nergens meer heen hoef vliegen gelijk alle kleren uit ook in het weekend zo nu ook. M’n broertje is even vaak naakt

Reputatie 5
Badge +5

Vanwege mijn verleden loop ik nooit nakend in huis . Als ik ga douchen mag ook niemand naar boven van pleegmama  .  Kleed mij uit in mijn slaapkamer en neem schoon ondergoed en vuile was mee naar badkamer . Heb zelfs.mijn pleegmama nog nooit naakt gezien .

Ben bang om te douchen eerlijk gezegd. 

 

Reputatie 4
Badge +3

Ik loop niet naakt door huis...,

Als ik alleen thuis ben loop ik heel soms in me nakie.

Reputatie 7
Badge +5

Zodra het kan ben ik naakt thuis ook m’n jongere broertje is heel vaak naakt m’n oudere broer minder. M’n ouders zien ons ook gewoon naakt

Reputatie 5
Badge +3

Ik loop best vaak thuis in m'n blootje...Soms merk ik dat mn broer (15) mn kamer in gluurt als ik in mn ondergoed sta. Ik trek dan weleens expres  mn bh en slipje uit en laat me begluren.

En ik lig vaak topless in de tuin te zonnen. Mn buren kunnen dat wel zien maar dat vind ik eigenlijk wel spannend.

Badge

Als er iemand thuis is dan niet, maar als niemand thuis is loop ik heel graag naakt en dat vind ik best een fijn gevoel hebben.

Reageer