Skip to main content

Hoi,

Lopen jullie weleens naakt door het huis en zien of weten andere dat

want ik wel soms als niemand thuis is maar anders niet of ik doe de deur op slot en ga in mijn nakkie chillen op mijn bed

Hey,

Het is heel normaal dat je je soms comfortabeler voelt om naakt te zijn wanneer je alleen thuis bent. Veel mensen doen dat. Het belangrijkste is dat je je veilig en op je gemak voelt. Zolang je ervoor zorgt dat je privacy hebt en niemand anders zich daarbij ongemakkelijk voelt, is er niets mis mee.


Hoi,

Soms van douche naar kamer maar zorg wel dat niemand mij ziet.

 


@Neef ja hoor is bij ons normaal, als ik uit school kom en ik hoef nergens meer heen dan gaan bij mij gelijk al m’n kleren uit dus ook m’n onderbroek. Nu in de vakantie ook ik heb nu een week vakantie en heb nog geen kleren aan gehad. We hebben net met z’n allen naakt ontbeten. En ik ga zo nog even hier in de tuin naakt zwemmen en nog de jacuzzi in 


@Neef ja hoor ook als er mensen zijn


als ik alleen thuis ben ben ik altijd naakt vind het een stuk fijner en in mijn kamer ben ik ook altijd naakt


Als ik ‘s nachts naar de wc ga, trek ik geen kleren aan.  Overdag als ik naar de douche ga of als ik na hardlopen mijn vieze kleren  beneden in de wasmand gooi en dan naar boven ga.  Ouders, zusje en broertje doen dat ook.  We lopen echter niet zomaar in ons blootje een tijdje rond zoals sommigen hier.  Het gebeurt ook wel dat ik thuis kom van school op een warme dag en mijn schookleren uitrek op mijn kamer en dan tot het avondeten bloot op mijn kamer ben, ook als er iemand van ons gezin binnen komt.  Mijn zusje en broertje doen dat ook op hun kamer en als ik dan ben hen ga om samen wat te lezen of te kijken  blijven ze gewoon naakt en als ik bij hen blijf kleed ik me  niet ook uit hoor, dat zou ik raar vinden.


Reageer