Vraag

naakt in bed liggen

  • 4 June 2021
  • 6 reacties
  • 644 Bekeken

  • Anonymous
  • 0 reacties

Ik vind het dus best chill om naakt te liggen in me bed bijvoorbeeld nu omdat het warm is maar eigenlijk heb ik dat nooit gedaan dus is het best raar om te doen want mijn ouders checken vaak of ik slaap of ze komen soms gewoon binnen moet ik dat gewoon die of niet 


6 reacties

Reputatie 3
Badge +1

je zegt dat je het nooit gedaan hebt… Waarom wil je het nu dan wel doen?

Reputatie 4
Badge +3

Hoi Anoniemboyxx, 

 

Misschien kan jij het aan jouw ouders vertellen, dan zullen zij daar vast wel rekening mee houden. Ik kan mij ook heel goed voorstellen dat jij dat niet durft of dat jouw ouders er niet mee akkoord gaan. Zelf loop ik altijd naakt rond en ik slaap dus ook naakt, mijn ouders ook, dus bij ons is het super normaal. Anders zou ik gewoon in de avond als jij on jouw bed ligt, gewoon jouw kleren uittrekken, als jij alleen in een boxer slaap is dat natuurlijk heel makkelijk, maar anders kan het ook prima. Let dan wel op dat jij de kleren ook weer aan moet doen, voordat jouw ouders langs komen of jou wakker maken ofzo. Het is nu ook wel wat warmer weer, dus misschien kan jij ook gewoon vaker met minder kleren rond lopen? Veel succes!

 

Greotjes,

Anoniempje2222

@chocolatelover ja soort van ik doe het heel soms maar nooit als ik ga slapen maar ik vind het veel fijner maar ik ben gewend om gewoon met pyjama of onderbroek maar zonder is eigenlijk fijner 

@Anoniempje2222 maar ik vind het dus raar/lastig om te vertellen dat is  dus ook een beetje het probleem 

Hey,

Om eerlijk te zijn, ik doe het ook wel eens! Vooral als het warm is. Ik denk dat als je ouders het zouden zien dat ze het niet eens zo heel erg zouden vinden. (dat was bij mij zo)

Je moet vooral doen wat jij fijn vindt..

Groetjes van mij! 🐻

 

@RobinHood  thx zal ik doen en als ze gewoon vragen zeg ik gewoon van het is warm en is gewoon fijner maar denk niet dat ze zullen vragen

Reageer