Skip to main content
Vraag

naakt

• October 17, 2025
  • 23 reacties
  • 644 Bekeken

Forum|alt.badge.img+1

Beste 

Als ik thuis kom van school trek ik liefst van al mijn broek, onderbroek en kousen uit. Maar kan dit niet denk ik thuis. 

Ik heb een gevoel dat het me irriteert met deze kleren aan. Wil ze liever zo snel mogelijk uit. Is dit normaal?

Mijn ouders lopen nooit bloot. Maar zou dit persoonlijk liever wel hebben voor men eigen. 

Ik heb hier zeker schaamte voor en weet niet hoe ik heb dit moet vertellen. 

Ik moet wel zeggen als ik naakt ben ben ik meestal ook geil. 

Het lijkt me heel vrij maar toch houd me iets tegen. 

Weet niet wat te doen. 

23 reacties

Wolf
Forum|alt.badge.img+19
  • Ster
  • October 17, 2025

Ik denk wel dat veel mensen dat doen, maar het is ook belangrijk om je grenzen te kennen en te respecteren. Misschien kan je het wel eens een keertje verkennen als je ouders niet thuis zijn?

xx liefs Wolf 🐺

Merel12345
Forum|alt.badge.img+3
  • Praat goed mee
  • October 18, 2025

Hey 

Ik ben vaak toples in mijn kammer of alleen hempje aan maar  wel string aan  ik vind een bh niet zo fijne zitten

Forum|alt.badge.img+1
  • Topic-opener
  • Weet de weg
  • October 18, 2025

@Wolf doe ik als ze eens niet thuis zijn. Is ook heel leuk. 

Van zodra ik echt alleen ben, ga ik naakt. Maar vind het spannend en tegelijk opwindend. 

• October 19, 2025

@IkOnbekend  hé dat is wat ik ook het liefst doe en bij ons thuis normaal is. Nu is het zondag en naakt uit m’n bed gerold en zo naar beneden gegaan. Ik heb de app chatGPT en jou vraag daarin gesteld en ze zeggen dat ja het op een rustig moment aan je ouders moet vertellen bv in de avond of in het weekend en dat je het moet respecteren als ze het ‘raar’ vinden. Ook kun je beginnen om het op je kamer te doen. Of met enkel een langer t-shirt beneden rond te lopen 

Yusa
Forum|alt.badge.img+14
  • Vaste gast
  • October 19, 2025

Hey ​@IkOnbekend 

Misschien kun je je kamerdeur op slot doen en als je geen slot hebt gewoon zeggen niet binnenkomen.

XXX Yusa 

• October 21, 2025

@IkOnbekend  het is ook in elk gezin anders, bij de een heel normaal en bij de ander niet

Forum|alt.badge.img+1
  • Topic-opener
  • Weet de weg
  • October 21, 2025

@Aubien bedankt voor je toffe tips

Je hebt gelijk dat het bij het ene gezin normaler is dan een anders. Ben eigenlijk wel jaloers van hoe het bij jou thuis er aan toe gaat. 

Volgende week is het bij ons herfstvakantie en ben dan regelmatig alleen thuis. Overdag moeten men ouders gaan werken. En ga dan  naakt kunnen rond lopen. 

Ook ga ik eens proberen na school gewoon op mijn kamer. Het is zelden dat mijn ouders boven komen en zo ja hoor ik het genoeg op voorhand. 

Wel durf ik ze het niet vertellen (voorlopig nog) 

Volgende week komt er een vriend logeren. Zou leuk zijn als we samen bloot kunnen rond lopen. Ga dit voorzichtig vragen. Hiervoor tips? 

We hebben elkaar al naakt gezien, maar om samen naakt rond te lopen is het al next level denk ik

• October 23, 2025

@IkOnbekend  in welke situaties hebben jullie elkaar al bloot gezien en wat hebben jullie tot nu toe dan gedaan? En weten jullie van elkaar tot hoever jullie durven te gaan?

Forum|alt.badge.img+1
  • Topic-opener
  • Weet de weg
  • October 23, 2025

@Aubien 

Sws bij voetbal hebben we elkaar bloot gezien.

En ook hebben we elkaar al afgetrokken 

Gwn op mijn kamer. 

Drm dat ik aan hem wil vragen op eens samen bloot te zijn. 

Groetjes

• October 24, 2025

@IkOnbekend oke dus elkaar bloot zien is geen probleem? Vraag het gewoon aan hem en zeg dat hij niet bang hoeft te zijn dat er iemand anders thuis komt in die tijd. En zeg dat je de gordijnen helemaal dicht houd. En als hij toch twijfelt begin jij jezelf uit te kleden. En om hem misschien wat zekerder te laten voelen kunnen jullie ook wat kleren beneden leggen. Maar wil je alleen samen met hem bloot zijn of wil je meer met hem doen? Je kunt ook samen naakt slapen. Ik lees het wel suc6

Forum|alt.badge.img+1
  • Topic-opener
  • Weet de weg
  • October 24, 2025

We hebben al eens gezegd dat we nog wel eens samen zouden aftrekken. 

Stiekem hoop ik hierop volgende week. Ik zou eerst voorstellen om naakt te lopen en dan zien we wel wat er nog van komt. 

Ik zou hem ook graag eens pijpen 🥲

• October 25, 2025

@IkOnbekend  ik hoop het met je mee dat hij ook naakt gaat. En misschien wordt hij vanzelf wel opgewonden en dan zou je voorzichtig kunnen proberen om hem af te trekken kijken wat hij toelaat. En zo ja zou je ook voorzichtig kunnen proberen om langzaam met je gezicht naar hem toe te gaan. Straks komt er een vriend naar mij toe en gaan dan ook bloot in ons verwarmd zwembad en daarna de jacuzzi in en misschien gebeurt er wel meer

Forum|alt.badge.img+1
  • Topic-opener
  • Weet de weg
  • October 25, 2025

@Aubien laat iets weten hoe het was. Zal ik ook doen 🙏

• October 26, 2025

@IkOnbekend  we zijn eerst in de jacuzzi gegaan (bloot) en hebben daar wat gevoeld aan elkaar. Na ongeveer ¾ uur zijn we naar binnen gegaan met handdoek om onze middel en op de bank gaan zitten. Toen hij m’n handdoek los maakte en met mn piemel ging spelen en ja dan doe ik dat ook bij hem. Daarna zijn we naar m’n slaapkamer gegaan. Daar heb ik een slagroombus gepakt en slagroom op zn tepels gedaan en navel, schaamstreek piemel en ballen en dat opgelikt. Daarna heeft hij dat bij mij gedaan. Daarna nog standje 69 en zijn toen gaan douchen en daar ook nog wat gedaan 

Forum|alt.badge.img+1
  • Topic-opener
  • Weet de weg
  • October 26, 2025

Wow lijkt me een hele leuke avond. Ik hoop dat mijn avond je kan evenaren

• October 27, 2025

@IkOnbekend  haha je kan me zeker evenaren. We willen ook nog een keer met z’n tweeën voor de lol gaan stoeien/worstelen met elkaar in hemd en onderbroek. En dan bij elkaar proberen de kleren uit te krijgen zonder ze kapot te maken tot we beide naakt zijn en kijken hoever we dan willen/durven te gaan. Ik weet wel dat hij iets sterker is

Forum|alt.badge.img+1
  • Topic-opener
  • Weet de weg
  • October 27, 2025

@Aubien momenteel slaap ik naakt naast mijn beste vriend. Eerder vandaag hebben we heel de dag bloot gelopen tot men ouders thuis kwamen. 

Zoals gehoopt hebben we aan elkaars piemel gezeten. Heb hem ook kunnen pijpen. Dit was heel onverwacht voor hem, maar liet het toch toe. 

Tekst verwijderd door De Kindertelefoon vanwege Forumregel 6. 

Het was niet raar voor hem om naakt rond lopen. Heeft zelfs de eerste stap gezet om elkaar af te trekken. Denk dat hij het ook een beetje geil vond. 

Als mijn ouders thuis kwamen hebben we samen iets gegeten en erna samen naar een film gekeken. 

Rond 10u was het bed tijd. 

Zonder veel woorden zijn we samen naakt gaan slapen in hetzelfde bed. 

Tekst verwijderd door De Kindertelefoon vanwege Forumregel 6.

Mijn vriend ligt naakt naast me, mijn ene arm onder zijn hoofd.

Wil hem graag wakker maken en meer doen. Maar geniet van dit moment. 

Hopelijk morgen meer.

• October 31, 2025

@IkOnbekend ​

lekker hè de hele dag bloot zijn. Nice dat hij ook graag bloot rond loopt en heel fijn dat jij hem ook hebt kunnen aftrekken. En als je naakt niet gewend bent dan is het al snel opwindend. Hoe heb je hem gevraagd om de hele dag naakt te gaan? 

Tekst aangepast door De Kindertelefoon ivm forumregel 5: chatten en bloggen is niet toegestaan.

• October 31, 2025

@IkOnbekend  morgen komt hij weer naar mij toe en dan gaan we met z’n tweeën in de kelder stoeien, ik ben benieuwd wat er gaat 

Mariska H
Forum|alt.badge.img+6
  • Kindertelefoon
  • October 31, 2025

Hoi ​@IkOnbekend en ​@Aubien ,

Letten jullie op forumregel 5?

5. Chatten en bloggen is niet toegestaan.

We staan niet toe dat je topics opent of reacties plaatst om te chatten met andere gebruikers of een blog bij te houden. Onder chatten verstaan we topics of reacties om elkaar beter te leren kennen en/of een gezellig gesprek met elkaar te voeren.

Alvast bedankt, groetjes, Mariska

Forum|alt.badge.img+1
  • Topic-opener
  • Weet de weg
  • November 1, 2025

@Mariska H ja ik snap jou dat we geen privé chat kunnen voeren. Maar ​@Aubien en ik voelen elkaar aan. 

Laat ons gwn toch eens praten. 

Ik snap dat het anoniem is. We kennen elkaar niet. We delen gwn een ervaring. 

Is het niet beter dat ik me met iemand iets persoonlijker voel dan met anonieme zwetsers te moeten communiceren. 

@Aubien bedankt voor jou tips en levenservaringen. Ze helpen me zoveel verder

Forum|alt.badge.img+1
  • Topic-opener
  • Weet de weg
  • November 1, 2025

@IkOnbekend ​

lekker hè de hele dag bloot zijn. Nice dat hij ook graag bloot rond loopt en heel fijn dat jij hem ook hebt kunnen aftrekken. En als je naakt niet gewend bent dan is het al snel opwindend. Hoe heb je hem gevraagd om de hele dag naakt te gaan? 

Tekst aangepast door De Kindertelefoon ivm forumregel 5: chatten en bloggen is niet toegestaan.

Ik moest het eigenlijk niets vragen. Heel de avond was eigenlijk door men bff zijn eerste initiatief. 

Ik kon niet meer hopen dan dat. 

Men vriend is van de 7 dagen verlof al 4 blijven slapen ik heb nog nooit zo een leuke vakantie gehad. 

We hebben al meer gedaan dan pijpen en naakt lopen.

Xx​​​​​​

Tekst aangepast door De Kindertelefoon ivm forum-advies:  blijf bij het onderwerp, ga niet off-topic

Mariska H
Forum|alt.badge.img+6
  • Kindertelefoon
  • November 1, 2025

Hoi ​@IkOnbekend , en ​@Aubien ,

Het  forum is openbaar en voor alle gebruikers. Ook andere gebruikers zijn welkom om te reageren in ieder topic,. Waar twee gebruikers gaan chatten is dat voor andere gebruikers lastiger om ook deel te nemen. Dat is de reden waarom we regel 5 hebben ingesteld.

Groetjes,

Mariska