Vraag

moet ik om hulp vragen of niet?

  • 27 February 2023
  • 2 reacties
  • 57 Bekeken

Badge

Hoi! 
ik zit in best een lastige thuissituatie en afgelopen weekend escaleerde het weer. Een vriend van mij en mijn broer weet wat er gebeurd is en hij heeft me meerdere keren gezegd dat hij er voor me was en dat ik altijd kon appen of bellen ofz. Ik heb eigenlijk echt heel erg de behoefte om te praten met iemand over alles alleen ik vind dit heel eng en lastig. Moet ik hem appen of niet? Zo ja, wat moet ik dan zeggen?


2 reacties

Reputatie 2
Badge

Hey ph0en1x

 

Ik snap dat je het best eng vind om erover te praten. Maar misschien is het wel het beste. Als die vriend van jou en je broer er altijd voor jou is weet hij misschien ook een oplossing voor je probleem. Als je hem zou appen of bellen zeg dan gewoon wat er aan de hand is thuis en vraag of hij een oplossing weet. Ik weet natuurlijk niet in wat voor situatie je zit dus weet ik ook niet precies wat je moet zeggen. Maar als je hem probeert te appen en je verhaal deelt denk ik dat het minder eng zou zijn. 

 

Cya jax

Badge

Hey ph0en1x

 

Ik snap dat je het best eng vind om erover te praten. Maar misschien is het wel het beste. Als die vriend van jou en je broer er altijd voor jou is weet hij misschien ook een oplossing voor je probleem. Als je hem zou appen of bellen zeg dan gewoon wat er aan de hand is thuis en vraag of hij een oplossing weet. Ik weet natuurlijk niet in wat voor situatie je zit dus weet ik ook niet precies wat je moet zeggen. Maar als je hem probeert te appen en je verhaal deelt denk ik dat het minder eng zou zijn. 

 

Cya jax

Dankjewel! Ik ga hem wel proberen te appen denk ik

Reageer