Vraag

Moet ik me zorgen maken?

  • 20 May 2020
  • 5 reacties
  • 60 Bekeken

Reputatie 2
Badge +3

Heyy 

 

Ik heb het gevoel dat het niet lekker gaat met mijn vriendin ze doet heel geheimzinnig en komt niet online bij de lessen ze appt bijna nooit en reageert nergens op als de  mentor iets aan haar vraagt gaat ze uit de les.. Ze komt dan ook niet meer terug in de les! Er is zelfs een x haar computer gehackt en zo kon iemand anders in de les van onze groep komen er gebeurde allemaal rare/enge dingen er werd gescholden met kanker en hoer en diegene stuurde allemaal  vieze linkjes door.. De school zit er al bovenop maar het is wel raar…..

 

Ik heb het gevoel dat het bij haar thuis niet goed gaat..

Haar broer gebruikt drugs en haar ouders kijken niet eens naar haar om (qua wat ze doet en als ze wel school heeft) 

 

Moet ik hier iets aan doen? Zoja wat kan ik doen?

 

 

Groetjess


5 reacties

Reputatie 3
Badge +2

Oei dat is heftig. Ik zal als ik jou was toch maar even naar je mentor gaan. Misschien kan die je vriendin wel helpen. Vooreerst heb ik nog een tip. App haar vaak leuke dingen die haar wat afleiding geven zo komt ze misschien ook meer online

 

Xx mij

Reputatie 2
Badge +3

Oei dat is heftig. Ik zal als ik jou was toch maar even naar je mentor gaan. Misschien kan die je vriendin wel helpen. Vooreerst heb ik nog een tip. App haar vaak leuke dingen die haar wat afleiding geven zo komt ze misschien ook meer online

 

Xx mij

Okee ik zou kijken wat de mentor zegt thnxx voor je reactie:kissing_heart:

Reputatie 2
Badge +1

Misschien kan je vragen of ze samen iets gezelligs wil doen? Dan heeft ze wat afleiding.

succes<3

Reputatie 2
Badge +1

Ik zou zoals @Anoeniempjeee  het al zij het tegen je mentor zeggen.

Maar haar ook een appje of berichtje sturen met de vraag hoe het gaat en dan kijken hoe ze reageert. Als ze niks terugstuurt zal er wat zijn. Zeg dat dan ook tegen je mentor.

Weet je of ze een thuisnummer heeft? Anders kun je daar proberen naartoe te bellen en als haar moeder (broertje/zusje als ze die heeft)  opneemt, vragen aan die hoe het gaat. Misschien vertellen die wat, wat je op weg helpt.

Je kunt ook altijd nog bij haar huis langsgaan.

Als laatste probeer er voor haar te zijn, en gewoon appjes blijven sturen, dan heeft ze in ieder geval steun wat ze nodig heeft.

Laat je weten of je hier wat aan hebt?

Reputatie 2
Badge +3

(onnodige quote veerwijderd door de Kindertelefoon)

Haiii,

 

Hier kan ik zeker wat mee.

Alleen ik kan niet bij haar thuis langsgaan Ze woont in Lochem en dan wordt het moeilijk

Reageer