Skip to main content
Vraag

moet ik hulp zoeken voor mijn thuis situatie?

• May 29, 2026
  • 0 reacties
  • 6 Bekeken

Oke dus. Ik ben een dertien jarige transjongen niks mis mee, ik Kwam een paar jaar geleden uit de kast en mijn ouders accepterde mij niet. Er wordt nu dagelijks grappen iver transmensen gezegt waar ik bij ben om mij verdroetig te maken. Toen ik nog rond de zes tot elf jaar oud was sloegen mijn moeder en vader mij en mijn oudere zussen vaak, er werdt veilig thuis gebeld en op een of andere manier hebben mijn ouders kunnen liegen tegem hun. Dat is allemaal nu in het verleden. Ik wil heel graag beterthuis bellen, niet omdat ik fysiek mishandeld wordt maar voor mijn gevoel mentaal. Ik wordt altijd onderdrukt door mijn familie, laatst zat ik even een paar minyten te slapen na school en mijn moeder scheeuwt en scheld naar me vragent of er iets mis in mijn hoofd is. Mijn vader negeert mij gewoon en mijn zussen maken grappen over alles wat ik doe. Het is zo erg geworden dat ik er over na zat te denken mezelf te vermoorden. Dit ging een paar jaar al door maar nu ben ik het gewoon zat. Ik wil niet in een huis wonen waar ik niet als mezelf kan identificeren of niet op mijn gemak kan denken aan de toekomst met hun zonder een paniek aanval of in tranen te janken voor een paar uur lang. Ik ga vandaag kijken of ik met een vertrouwings persoon kan praten maar ik dacht dat ik hier ook hulp sou zoeken.