Skip to main content
Vraag

Moet ik aan men ouders vertellen dat ik op het forum zit?

  • 26 May 2024
  • 7 reacties
  • 115 Bekeken

Moet ik aan men ouders vertellen dat ik op het forum zit?

7 reacties

Mijn ouders weten het wel. Maar ik zou het als ik jou was niet vertellen.

Liefs @NoahLovesYou 

Reputatie 7
Badge +12

Hii,

Mijn ouders weten niet dat ik het op het forum zit en dat laat ik ook zo. Dat gaat ze niks aan vind ik!😉

Je moet niks aan hun vertellen over het forum als dat je dat niet wilt, maar het mag natuurlijk wel als je daar wel behoefte aan hebt!

Groetjess van ItsJustMe <3

Reputatie 5
Badge +3

Ok bedankt om zo snel te reageren.

XXX Anonymous 

Reputatie 7
Badge +3

Dat hoeft niet, maar kan wel. Wat je zelf fijn vindt. Want als je het zegt, kunnen ze achterhalen welk account je hebt, en weten ze alles dat privé is van jou (niet dat je ouders het waarschijnlijk zouden opzoeken).

Ik zeg het niet tegen mijn ouders. Echt niet.

Reputatie 7
Badge +9

Hoi,

 

wat anderen hierboven ook zeggen. Je mag het zelf weten wat je doet.

Bij mij thuis weten ze het wel, maar ze vragen niet welke naam ik heb en ook niet wat ik allemaal post.

Soms praten we er wel over, tenminste als ik er zelf iets over vertel.

Mama had wel eens even gekeken naar het forum, gewoon om te weten hoe het werkt, maar ze had niet gezocht of ze iets van mij kon vinden.

 

Ik had laatst wel laten zien dat we (andere forumleden en ik) kaarten hadden gestuurd aan iemand die ziek was en dat vond ze wel mooi.

 

Verder weten ze thuis het meeste toch al  over mij, maar ik kan me voorstellen dat jij het fijner vindt dat jouw ouders het niet weten.

Vaak zijn het toch privé dingen die je post of iig dingen waar je liever niet uitgebreid met je ouders over praat.

 

Doei,

@SpiegeleierenOpMijnZeemanBoxer 

 

 

Reputatie 7
Badge +18

Nee hoor. Nergens voor nodig als jij dat niet wil. Mijn ouders weten het ook niet. M’n vriendje weet het wel maar hij is er per ongeluk achter gekomen (niet dat hij het niet mocht weten of zo). 

Reputatie 5
Badge +3

Bedankt allemaal 

XXX Anonymous 

Reageer