Skip to main content

Hoi allemaal, ik heb advies nodig.

In 2022 (juni/juli) was ik terecht gekomen in een jeugdinstelling omdat er wat scheidingsproblemen waren tussen m'n moeder en m'n stiefvader en ben na 2 maanden teruggeplaatst in huis. Daarna ben ik weer terecht gekomen in diezelfde jeugdinstelling en ben daar weer 2 maanden gebleven (totdat ik ben weggerend).

Mijn oma die toen was gekomen vanuit Suriname om m'n moeder te helpen had toen voorgesteld om mij mee te nemen toen ze terug naar Suriname ging zodat er wat "rust" voor mij zou zijn en dat het de bedoeling was dat ik weer zou terugkeren waneer mijn moeder haar zaken in orde had. Ik ben dus in Suriname sinds begin 2023 en er gaan nu heel wat dingen mis tussen mij en mijn tante.

Als ik de dingen verkeerd doe wordt er gedreigd met klappen, houten liniaal, telefoon afpakken, contact met m'n moeder verbieden etc.  Ik denk dat het nu dus het beste is dat ik met m'n oma en moeder praat over de dreigingen en het terugkeren NL maar als ik dat doe wordt er ook gepraat met mijn tante en ik weet dan niet hoe ze gaat reageren omdat ik nu alleen met haar ben tot December en mijn moeder heeft haar zaken met mijn stiefvader nog niet in orde dus dan denk ik ook weer dat het het beste is als ik gewoon geduld heb maar als ik langer wacht dan worden de dreigingen van mn tante realiteit dus i don't know, misschien ben ik gewoon dramatisch aan het doen.

Wat vinden jullie? 

Geen reactie

Reageer