Hey Hoi, Ik heb dus niet echt een vraag ofzo maar ik heb gwn een verhaal en die wil ik graag delen! ik zou het heel erg waarderen als iemand de moeite zou nemen om dit allemaal te lezen want het is echt heel veel hahah
Ik ben een meisje van 12 jaar oud en ik ben gwn hartstikke blij en gezond maar thuis speelt er wel een hoop af, mijn ouders zijn al een lange tijd bezig met scheiden al ongeveer sinds dat ik 7 jaar ben maar de laatste paar maanden is het pas echt officieel aan het worden ze zijn bezig met huizen en ik heb al dat ding ondertekent voor dat ik ga wonen bij allebei mijn ouders en dat ik zelf kies bij wie wanneer. Ik heb er niet perse veel moeite mee maar dat is echt niks van het verhaal want het ding is dus sinds dat corona net was begonnen in Nederland kreeg mijn moeder het meteen, maar ze kreeg een bijzondere soort namelijk Long covid. Long covid kan voor altijd blijven en je kan er ook aan dood gaan het werkt op een gekke manier mijn moeder heeft namelijk geen corona meer maar haar lichaam denkt elke keer als ze iets te veel doet zoals werken sporten maar uberhaupt te veel lopen ofzo dat corona weer terug komt en dan gaan ze proberen het weg te vechten maar inplaats van tegen de corona te vechten die er dus niet meer is vechten ze tegen haar zelf daardoor is ze altijd ziek en ligt ze de meeste van de tijd in bed dit speelt zich dus al een paar jaar af en het word niet minder. ze kan dus ook niet werken waardoor mijn vader heel veel moet werken.
Oke nu naar mijn vader zijn kant hij valt namelijk op meer mensen tegelijk, ik weet niet precies hoe het heet maar hij heeft dus vaak meer dan 1 vrienden het max is meestal 3, ik vind het niet heel erg want hij kan er niks aan doen en is zelf ook nog aan het ontdekken hoe hij het wilt doen of hij zo wilt blijven of niet en zo niet hoe hij er dan mee kan stoppen, dit weet ik pas ongeveer een jaar maar hij heeft al meer vriendinnen voor iets van 2 en een half jaar, mijn moeder heeft hier altijd van geweten want mijn vader verteld het haar altijd gewoon ze zijn dus ook niet met haat uit elkaar aan het gaan. op dit moment heeft mijn vader 1 vriendin die ik laatst heb ontmoet en een maar met haar is het niet heel serieus en die heb ik nog nooit ontmoet.
oke dat zijn mijn ouders maar ik heb ook nog 2 oudere zussen, eentje woont al niet meer in huis die is 24 en eentje is 18 en woont wel nog in huis, ik vind het dus allemaal niet heel erg wat er aan de hand is maar mijn zus die nog thuis woont wel vooral dat over mijn vader, zij heeft dus ook nog niet mijn vader haar vriendin ontmoet mijn zus houd nog steeds gwn van mijn vader en het is nog gwn gezellig maar altijd als we switchen naar dat onderwerp word ze chagrijnig enz, wat mijn vader en ik helemaal begrijpen maar ja het is wel zo, ik heb het er eigenlijk nooit echt over met mijn oudste zus ze zegt dat ze het niet echt erg vind maar ik denk het wel want zij heeft een andere vader dan wij maar mijn vader kent haar al sinds dat ze 4 is en hun hebben gwn echt ene hele goeie band, dus ik weet niet echt wat zei er van vind,
oke nu het laatste deel van het verhaal als je hier helemaal bent gekomen wil ik je echt bedanken want ik had niet verwacht dat iemand dit zou lezen. dus het verhaal is nu dat sinds het begin van de zomervakantie mijn moeder niet meer thuis woont ik mijn zussen en mijn vader gingen op vakantie maar mijn moeder was/is te ziek om te gaan dus zij bleef thuis wat ook een uitdaging was omdat ze dan zelf eten moest maken enz na een paar dagen is het dus ook niet gelukt en ging ze bij een vriendin slapen tot dat wij thuis kwamen (was de bedoeling) want ze kwam toch niet thuis omdat ze bang was dat het dan weer erger met haar zou gaan door mijn vader maar ook omdat ze in dat huis long covid had gekregen en bang was dat het erger zou gaan ze was dus niet thuis, na een paar weken was ze nog steeds van huis naar huis aan het gaan (2 huizen van 2 verschillende vrienden) maar nog steeds niet thuis bij ons. toen ik de eerste dag had van middelbare kwam ze wel voor 2 nachtjes en toen ging ze weer terug naar een vriendin, dat is hoe we het nog steeds doen maar nu komt ze wel al wat vaker en dat is heel fijn (meestal niet als mij n vader en zij ruzie maken of als ze boos word maar dat is logisch) en dat is dus wat er nu aan de hand is op school gaat het voor de rest prima ik heb vrienden en ik word niet echt gepest wel een beetje maar bijna niet en dat vind ik prima ik weet ook niet perse waarom ik dit schrijf want ik heb er niet echt problemen mee maar ik denk dat het toch wel fijn is om te delen want ik vind het af en toe ook wel moeilijk doordat we ook erg weinig geld hebben door dat mij moeder niet werkt als je dit hebt gelezen wil ik je echt bedanken en heel veel geluk wensen nog in je leven groetjes mij