Hey Hoi, Ik heb dus niet echt een vraag ofzo maar ik heb gwn een verhaal en die wil ik graag delen! ik zou het heel erg waarderen als iemand de moeite zou nemen om dit allemaal te lezen want het is echt heel veel hahah
Ik ben een meisje van 12 jaar oud en ik ben gwn hartstikke blij en gezond maar thuis speelt er wel een hoop af, mijn ouders zijn al een lange tijd bezig met scheiden al ongeveer sinds dat ik 7 jaar ben maar de laatste paar maanden is het pas echt officieel aan het worden ze zijn bezig met huizen en ik heb al dat ding ondertekent voor dat ik ga wonen bij allebei mijn ouders en dat ik zelf kies bij wie wanneer. Ik heb er niet perse veel moeite mee maar dat is echt niks van het verhaal want het ding is dus sinds dat corona net was begonnen in Nederland kreeg mijn moeder het meteen, maar ze kreeg een bijzondere soort namelijk Long covid. Long covid kan voor altijd blijven en je kan er ook aan dood gaan het werkt op een gekke manier mijn moeder heeft namelijk geen corona meer maar haar lichaam denkt elke keer als ze iets te veel doet zoals werken sporten maar uberhaupt te veel lopen ofzo dat corona weer terug komt en dan gaan ze proberen het weg te vechten maar inplaats van tegen de corona te vechten die er dus niet meer is vechten ze tegen haar zelf daardoor is ze altijd ziek en ligt ze de meeste van de tijd in bed dit speelt zich dus al een paar jaar af en het word niet minder. ze kan dus ook niet werken waardoor mijn vader heel veel moet werken.