Vraag

moeilijke ouders

  • 23 June 2022
  • 0 reacties
  • 68 Bekeken

Badge

hoii,

ik ben lara, 14 jaar en zit op dit moment in 2 havo

Een paar maanden geleden kwam ik thuis en was het gewoon een normale dag. Ik maakte mijn huiswerk gewoon rustig en er was niks aan de hand.

Todat mijn moeder thuis kwam, ze was al een beetje boos dus daarom zei ik alleen hallo tegen haar en verder niks.

Toen ik met mijn huiswerk klaar was ging ik even op mijn telefoon iets voor mezelf doen, want ja ik was klaar met al mijn schoolwerk!

Mijn moeder zag dat ik op mijn telefoon zat en zei dat ik hem uit moest zetten omdat ik er 'veel te lang' achter had gezeten die dag. (Dat is dus niet waar omdat ik de hele tijd huiswerk had gemaakt) Ik probeerde toen rustig uit te leggen dat ik al klaar was en bla bla black. Alleen mijn moeder luisterde niet en pakte mijn telefoon af liep naar buiten en gooide mijn telefoon zo op grond. Natuurlijk was m'n telefoon helemaal kapit en kon ik hem niet meer gebruiken.

mijn vader kwam later thuis en werd toen boos op mij, omdat ik het had 'uitgelokt'.

 

Kunnen ouders dit zomaar doen of is dit niet normaal? 

ze doen namelijk vaker dit soort dingen bij mij en juist nooit bij mijn broertje. :(

en als dit niet normaal is, hoe moet ik er mee omgaan en hulp ervoor zoeken?

 


0 reacties

Geen reactie

Reageer