Vraag

moeilijke ouders

  • 8 February 2020
  • 2 reacties
  • 67 Bekeken

  • Anonymous
  • 0 reacties

hoii, mijn ouders doen de laatste tijd heel erg lastig. gisteren was ik bij mijn vriend en ik wou blijven slapen (dat doen we wel vaker) en dat mocht niet terwijl er gewoon een reden achter zat… zegt mama jaa anders haalt papa je op zeg ik oke. dan zegt ze nee je fiets maar enz.. ik wou niet fietsten, ik was echt moe en het was 11 uur en de vader van mijn vriend heeft me toen thuisgebracht omdat hij niet wou dat ik naar huis fietste zo laat. het is ongeveer n half uur fietsen. ik ben meteen naar bed gegaan toen ik thuis was maar ik wou gewoon niet naar huis want ik had echt erge ruzie met mijn ouders. ze vinden dat ik te weinig in huis doen. te veel naar mijn vriend ga, heel vaak chagerijnig ben… wat moet ik doen?


2 reacties

Reputatie 1
Badge +1

hey 

het ligt er een beetje aan hoe oud je bent maar ik denk dat je er met je ouders over moet hebben en zeggen dat je dat vel vervelend vindt en dan kijken hoe het gaat

 

Gr philo 

Reputatie 1
Badge +1

Heyy, je verhaal is een beetje onduidelijk omschreven. Maar ik heb het ook. Ruzie, niks mag om onduidelijke redenen en ik heb het liefste dat mijn ouders verongelukken. En dan vooral mijn vader. Zodra ik een oplossing heb laat ik het je weteb

Reageer