Moeder stiekem getrouwd

  • 4 March 2020
  • 1 reactie
  • 59 Bekeken

Badge

Mijn ouders zijn een paar jaar geleden uit elkaar gegaan maar ik mag mijn vader niet meer zien. Mijn moeder heeft sinds kort een vriend. Ik moet hem zien van haar maar ik en een van mijn zussen zijn er niet klaar voor. Ze kennen elkaar pas net dus het boeit mij allemaal niet zo veel. Mijn andere zus, zusje en broertje kent hij wel, maar ook niet goed. Ze gaat elk weekend naar hem toe, en ik en mijn broers/zussen moeten het dan maar uitzoeken (mijn kleinste zusje gaat met mijn moeder mee). Ze zijn dus laatst (een paar dagen geleden) stiekem getrouwd. Ik vond een ring op het aanrecht met zijn naam erin en de datum. Mijn moeder heeft mij niks verteld. Ik en mijn zussen en broertje hebben het erg zwaar want de beste vriendin van mijn zus is recent (als in bijna een weekje geleden) overleden. Ik zag haar echt als een zus en ik was erg close met haar en haar familie. Mijn moeder is daarna dus gewoon naar haar vriend geweest en is met haar vriend getrouwd. De begrafenis is bijna en mijn vader komt ook. Super awkward natuurlijk want ik zie hem nooit en nu is mijn moeder ook nog eens stiekem getrouwd! Weet iemand wat ik moet doen? Mijn cijfers op school en gezondheid gaan erg achteruit door mijn thuissituatie. Het kan echt niet meer zo. Ik hoop dat iemand advies voor me heeft of dat ik iemand hier tenminste mee heb geholpen.


1 reactie

Hoi

 

Denk je dat je je moeder durft confronteren met je bevindingen? Vermoedelijk lucht dat enorm op. Je moeder zou op die manier de kans geboden kunnen krijgen om haar verhaal te doen. Mogelijks verklaart dat een hoop. 

 

Gr. Kenshin

Reageer