Hey,
Wat vervelend dat ze dat doet! Komt ze zonder dat geld niet goed rond of heeft ze gewoon genoeg geld?? Want misschien gebruikt ze het wel omdat ze anders geen eten voor jullie kan kopen..? Ik zal als ik jou was nog een keer proberen te praten met haar en als dat niet lukt misschien met je zus en je moeder praten?
~Ikke13
Hoezo kan ze bij jouw geld en je rekening?
Als zij geen pasje en geen codes heeft, kan ze er echt niets mee.
Leer hoe je de codes moet veranderen, een pasje van je moeder terugvraagt of het als vermist opgeeft, dan wordt het geblokkeerd.
En als je alles geblokkeerd hebt houdt je het voor jezelf.
probeer een gesprek aan te gaan. zonodig met je zus erbij
Verstop je geld en probeer om achter te komen waarom ze dat doet .
@jongen999 heeft gelijk
Hey,
Wat vervelend dat ze dat doet! Komt ze zonder dat geld niet goed rond of heeft ze gewoon genoeg geld?? Want misschien gebruikt ze het wel omdat ze anders geen eten voor jullie kan kopen..? Ik zal als ik jou was nog een keer proberen te praten met haar en als dat niet lukt misschien met je zus en je moeder praten?
~Ikke13
Als dat zo was had ik er geen probleem mee gehad maar ze gebruikt het om dure kleding te kopen voor haar zelf maar ze heeft al genoeg kleren
hoe kan ze bij jouw geld.
En wat kun jij doen om dat te blokkeren.
En wat gebeurt er als jij dat blokkeert.
Verstop de geld maar onder een kleed of in een boek en je pinkaart in een etui
En de losse muntjes in je klerenkast
hoe kan ze bij jouw geld.
En wat kun jij doen om dat te blokkeren.
En wat gebeurt er als jij dat blokkeert.
Ik heb een jongeren rekening dus ze kan daar gewoon zo bij
Hoezo kan ze bij jouw geld en je rekening?
Als zij geen pasje en geen codes heeft, kan ze er echt niets mee.
Leer hoe je de codes moet veranderen, een pasje van je moeder terugvraagt of het als vermist opgeeft, dan wordt het geblokkeerd.
En als je alles geblokkeerd hebt houdt je het voor jezelf.
Jongeren rekening dus ze heeft geen pasje nodig
wat naar voor je wat ik persoonlijk zou doen is er met je zus ovber praten en dan samen naar je moeder gaan en er wat van zeggen als dit niks uithaald zou ik een ander familielid erbij halen(oma opa tante oom etc.)
en dan hetzelfde dus eerst praten daarmee het hele verhaal en dan weer naar je moeder
wettelijk kun je er niks tegen doen denk ik :(
ik hoop dat je mn advies opvolgt en laat even weten wat eruit komt:)