moeder rookt wiet

  • 19 September 2021
  • 2 reacties
  • 133 Bekeken

Badge

Heyy

Mijn moeder rookt nu sinds een half jaar iedere dag wiet. Ik vind dat prima, maar ik vind het wel vervelend dat ze het de hele tijd in huis doet. Ze wil het niet buiten doen, omdat ze zich dan schaamt tegenover de buren. Maar als ze het binnen doet ruikt het hele huis binnen no time naar wiet. Ik vind dat smerig en ook vervelend voor mn broertje van 8. Ze blijft binnen roken, ook als ik vraag om het niet te doen. Hebben jullie tips?


2 reacties

Hey!

Ik snap je probleem, ik denk dat je het er met haar over moet hebben, ik zie dat je het hier ook al goed kan verwoorden dus dat moet lukken. Als ouder zal ze vast het beste willen voor haar kinderen dus vertel haar dat het niet goed is voor jou en je broertje.

Groetjes Lucas 

Heyy

Ja dit probleem herken ik. Mijn moeder rookt ook een hele lange tijd Wiet.  Maar wat mij ook zorgen maakt is dat mijn moeder misschien ken gaan trippen.  Zij rookt ook wiet in het huis en wilt het ook niet buiten doen want dan weet gelijk heel de buurt het.  En ik ben 17 en mijn broer is 21 en het huis uit.  Dus niet zo erg maar zelfs mijn kleren stinken naar wiet. Weleens uit de klas gestuurd omdat ze dachten dat ik onder invloed was.   En voor jou kleine broertje is het wel heel slecht dus wat je kan doen is je kleine broertje uit de ruimte sturen waar je moeder wiet rookt en je er in verdiepen hoe slecht het is voor je broertje en voor jou en dan vervolgens t gesprek aan gaan. 

Groetjes 

Rachel 

Reageer