moeder probleme

  • 2 April 2021
  • 1 reactie
  • 114 Bekeken

Badge

Hoi 

ik ben 14 jaar oud en vind mijn moeder heel anders gedragen dan dat ze altijd deed ookal zitten we bijna tegen een verhuizing aan en we al een klein beetje aan het opruimen zijn doet ze echt gemeen tegen mij bijvoorbeeld ik wou mijn spullen ergens leggen en er lag al iets en daardoor noemde ze mij gelijk een autist en ze word zo snel gefrustreerd door de kleinste dingen en dan als haar kleinzoon er is is alles weer helemaal normaal en is ze weer helemaal lief maar zodra hij weg is dan is ze weer een heks daarnaast verzint ze uit het niets onlogische regels bijvoorbeeld het was weekend en ik was gwn een beetje aant niksen en toen uit het niks op een zaterdagavond om 21:30 ga je naar bed toe terwijl mijn moeder mij normaal pas om 23:00 laat gamen ofz dit is niet het enige en ik vind dit erg irritant alleen ik durf niet met haar te praten


1 reactie

Badge

ik snap het miss niet lukt om met haar tepraten heb ik ook maar probeer het gwn of praat met iemand anders er over dat ze gewoon met haar kunnen praten hopelijk komt het goed .🥺🙏

Reageer