moeder overleden en woon nu bij me stomme vader

  • 10 July 2021
  • 2 reacties
  • 76 Bekeken

  • Anonymous
  • 0 reacties

Hee  

Ik weet niet eens waar ik moet beginnen de afgelopen periode is zoo snel en fkk kut gegaan oke laten we beginnen bij het stukje toen mijn ouders gingen scheiden  ik en mijn zus gingen bij mij moeder wonen en kregen een eigen leven opbegeven moment deed hij moeilijk en wou hij ons zien en kwamen we bij het punt dat we 1 x in de 2 weken een weekendje naar hem toe zullen gaan en dat gebeurde ook we gingen daar heen en hoorde daarna niks meer van hem terwel hij ons altijd kon bellen ofzo ik Haten hem elke dag al meer en werd zo onzeker dit is zeker 7 jaar zo gebleven tot op begeven moment mama ziek werd en naar het ziekenhuis moest mama en ikzijn echt 1 samen we zijn nog nooit langer dan 1 dag niet samen geweest en ineens lag ze bijna 6 weken in het ziekenhuis en kon ik haar 1 x per week een uurtje zien en elke x als ik er was werd ze zieker en zieker op begeven moment kregen we te horen dat ze kanker in der hoofd had en dus deze week zal komen te overlijden mijn wereld storten in mijn moeder/beste vriendin overleed en ik kon niks ik moest bij mijn vader gaan wonen en daar een leven opbouwen ik en papa hebben echt 0 band en ook echt totaal verschillende karakters ik kan hem echt niet uitstaan en dat te bedenken dat ik hier nog 10 jaar ofzo aan vast zit..


2 reacties

Badge

Hoii ik denk dat je misschien een of ander familie lid moet bereiken en dit zeggen? 

Badge +1

Hoi,

 

We lezen dat je in een lastige situatie zit. Je kunt De Kindertelefoon elke dag van 11:00 tot 21.00 uur bellen (0800-0432) of met ons chatten als je anoniem je verhaal wilt delen of samen met de Kindertelefoon wilt kijken hoe je je situatie kunt verbeteren.

 

Groetjes,

Lotte van De Kindertelefoon

Reageer