Vraag

moeder naar O.K

  • 7 October 2023
  • 13 reacties
  • 172 Bekeken

Reputatie 7
Badge +9

hi, ik ben een meisje van 13 en dit topic gaat over mijn moeder van (heb eigenlijk geen idee hoe oud ze is).

mijn moeder krijgt de 11e een operatie van haar blaas. ze heeft nu iets van 4x een blaasontsteking gehad ofzo dus halen ze een stukje uit haar blaas voor onderzoek.

het probleem is dat ik die hele week vol zit met toetsen waar ik waarschijnlijk allemaal onvoldoendes op ga halen. ik heb u al geen concentratie en dan duurt het nog 4 dagen. ik weet nog niks van de operatie. het kan zijn dat de operatie woensdag niet gedaan kan worden en dat ze dan de hele nacht in het ziekenhuis ligt. maar er kunnen ook andere dingen verkeerd gaan.

heeft er iemand tips?


13 reacties

Reputatie 7
Badge +17

Hoi , heel veel sterkte in ieder geval! En vertel dit ook op je school, zodat ze er rekening mee kunnen houden!  Ik hoop dat het allemaal goed zal gaan! Sterkte!

Groetjes liefs Tartan X

Reputatie 7
Badge +14

Heyy @ikweethetnietmeer2009

Veel sterkte! Zoals @Tartan13 al benoemd heeft, vertel (tegen de vakdocent of je mentor) dat je moeder, in de week waarin je heel veel toetsen hebt,  een operatie krijgt. Misschien kunnen ze regelen dat je de toetsen op een ander moment mag maken, ze in mag halen dus. Dat geeft jou al meer rust in een best wel stressvolle week en je haalt geen/ minder onvoldoendes. Ik hoop dat de operatie van je moeder goed zal gaan. :)

xx Eenmeisje004

 

 

Reputatie 7
Badge +12

Hey,heel veel sterkte hiermee! Ik sluit mij aan bij @Eenmeisje004  en @Tartan13  ik hoop dat het allemaal goed zal komen! 

Liefs Tover xxx

Reputatie 7
Badge +11

Hey @ikweethetnietmeer2009,

Dat is erg vervelend.  Misschien kan je het tegen je mentor en docenten zeggen waar je toetsen hebt.  Dan zou je kunnen vragen of je de toetsen later mag maken.  Ik ben het ook met de anderen eens.

Veel succes.

Groetjes, @Monkeyboy08

Hoi @ikweethetnietmeer2009 ,

Veel sterkte gewenst. Ik hoop dat de operatie goed gaat en dat er niks ernstigs uit het onderzoek komt!

 

Reputatie 7
Badge +9

Mijn moeder heeft vandaag te horen gekregen hoelaat de operatie is. Ze moet om kwart over 1 melden en dat betekent waarschijnlijk dat ze daar moet overnachten. Ik ben vandaag in huilen uitgebarst want alles werd mij even teveel. Er is nu een mailtje naar alle docenten gestuurd die ik heb waarin staat dat het gewoon bij mij even niet lukt.

Reputatie 7
Badge +9

het gaat al wat beter. de docenten vinden het ook niet erg als ik geen huiswerk maak of gewoon ga kleuren ofzo in de les.

maar mijn hoofd blijft veel bij mijn moeder. ze heeft gevraagd of ik ook nog langs kom maar ik weet dus niet of ik het kan. toen mijn vader in het ziekenhuis lag heb ik ook bijna elke keer gehuild. en ik ben veel closer met mijn moeder dus ik ben bang dat het dan helemaal niet gaat. als ik ga wil ik denk ik niet met mijn vader gaan. ik mag mijn moeders fiets lenen dus dan kan ik vast nog wel langs. wat denken jullie is het verstandig om er heen te gaan en als ik het doe om alleen te gaan? ik ken de weg prima

Ik zou zeker langs, je moeder waardeert dat vast enorm. En als je moet huilen zal ze dat wel begrijpen. Of je liever alleen gaat of met je vader, is aan jou. Doe wat jij het prettigst vindt. Misschien kan je vader gaan, jou bellen hoe het gaat en dat jij dan ook komt. 

 

 

Reputatie 7
Badge +9

hey, het gaat al een stuk beter met mijn moeder. ze moet wel een nacht in het ziekenhuis blijven maar veder komt het goed.

ze had een ruggenprik en begint nu eindelijk haar benen weer te voelen.

Fijn om te horen @ikweethetnietmeer2009 !

 

Reputatie 7
Badge +11

Hey @ikweethetnietmeer2009,

Fijn dat het steeds beter gaat!

Groetjes, @Monkeyboy08

Reputatie 5
Badge +1

Heel fijn om te horen @ikweethetnietmeer2009 

Verder nog heel veel sterkte!!!

JoeJoe

Reputatie 7
Badge +9

heel erg bedankt allemaal. mijn moeder is weer thuis maar ik ben vandaag wel thuis gebleven want ik had amper geslapen omdat ik alleen was dus ben ik 'ziek’ naar huis gegaan. ik had namelijk heel veel stress en ik had een paar dingetjes erbij verzonnen zodat ik naar huis kon.

maar het gaat nu een stuk beter. zowel met mij als met mijn moeder

Reageer