Vraag

moeder kamer opgeruimd

  • 10 January 2024
  • 2 reacties
  • 90 Bekeken

Reputatie 7
Badge +9

hoi, ik ben een meisje van 14.

 mijn moeder zei in de vakantie dat zij samen met de huishoudelijke hulp mijn kamer ging opruimen als ik het niet deed. mijn vloer was een rommel volgens haar. het is toch mijn kamer en als ik er nog kan rond lopen is het prima. dat zij amper een trap op kan daar kan ik niks aan doen. maar dan moet ze niet klagen dat mijn kamer een rommel is als alleen zij er niet kan lopen. ik heb met heel veel moeite mijn bureau opgeruimd. ik heb een inklap bureau met een kast die best netjes was. ik vind dat ik enorm mijn best heb gedaan en dat mijn moeder niet met een vrouw die niks over mij weet mijn kamer mag ‘opruimen’. alles lag perfect. mijn lader haal ik nooit uit het stopcontact, mijn EHBO-plank was voor mij goed getordeerd en mijn kledingrek stond goed. alleen mijn kut moeder haalt alles maar dan ook echt alles van zijn plaats. mijn kledingrek stond eerst aan de ene kant van mijn kast en mijn moeder heeft hem verplaatst naar de andere. een suprise die ik erg mooi vond en gebruikte als opberg plek voor spullen stond totaal ergens anders, ze had allemaal dozen en andere troep in de kast van mijn bureau gegooid, ze had de 'was’ op de wasmand in plaats van in de wasmand gegooid waarbij ze niet eens riemen of ondergoed eruit haalde,  ze heft nutteloze papieren die uit mijn prullenbak zijn gevallen op schoolboeken gelegd en ze heeft alle 'nutteloze’ tassen in de kast gepropt.

ik wou nooit dat ze het deed. ik heb zo hard mijn best gedaan met mijn bureau. en alsnog gaat zij met een vrouw die ik niet eens bij naam ken mijn kamer opruimen. 

wat vinden jullie ervan? is het terecht dat ik alles wat niet goed lag van de plek heb gegooid en dat ik hier zit te huilen uit woede


2 reacties

Reputatie 7
Badge +9

Mijn moeders kamer is nog erger dan mijn kamer was. Zij heeft allemaal kleding voor, achter en onder haar bed liggen. Ze kauwt gewoon kauwgom in bed en plakt het dan op haar wekker of bed rand. Ook heeft zij een kastje die helemaal vol ligt. Overal liggen sigaretten en ik denk dat als ik goed zoek dat ik wel 50 cent tot 1 euro kan vinden op haar kamer.

Als ik dit zo zeg snappen jullie dan dat eerst haar kamer opgeruimd moest worden voordat ze ging klagen over die van mij?

Reputatie 7
Badge +17

Hoi, ik snap je zeker, en inderdaad, ze zou dan beter eerst even naar zichzelf kunnen kijken en een  voorbveeld  moeten zijn. Wat als je daar iets over zegt?  Het is loigisch dat jij boos was natuurlijk.

Groetjes liefs Tartan X

Reageer