Vraag

Moeder is boos.

  • 25 August 2018
  • 4 reacties
  • 215 Bekeken

  • Anonymous
  • 0 reacties
Ik vindt het al erg genoeg dat ik autistisch ben. Maar daar naast heb ik een scoliose in mijn rug, bocht tussen 30t/m35° En als dat nog niet erg genoeg is heb ik ook een beugel. Mijn moeder zij 2dagen geleden tegen mij: Jij kan ook helemaal niks alleen sinds ben ik erg verdrietig en klaar met mezelf. P.S. was M'n eerste topic

4 reacties

Heyy,
Waarschijnlijk meende je moeder het niet. Ik moet toegeven: soms zeg ik ook wel "je kan ook helemaal niks" tegen mensen, maar dan bedoel ik het niet letterlijk hoor. Meestal zeggen mensen dat om een beetje te overdrijven, vooral niet serieus nemen dus! Ga eens met je moeder in gesprek en vertel haar dat je het niet leuk vond dat zij dat zei.
xxx Dini
hey! Waarschijnlijk was je moeder gewoon even chagrijnig (misschien ongesteld), maar dat komt dan weer goed. Praat er eens over met haar.
Hey autistische knaap!
Als ik het zo lees zit het je wel dwars ja!
Maar geloof mij maar bijna geen een moeder meent dat daadwerkelijk maar blijft het toch in je zelf hangen praat met haar.
En dat je autistisch kan jij niks aan doen het zit in je of niet en een beugel maakt ook niks uit en de meesten zullen hem ook nog wel krijgen!
Maar denk maar zo als jij uiteindelijk je beugeltijd voor bij is heb je in iedere geval een mooi gebit??

Gr. Sayittomy
Hallo

Niet fijn dat je moeder dat zei. Zoals bovenstaande reacties zeggen, was deze uitspraak van je moeder waarschijnlijk niet gemeend. Het was vast niet haar bedoeling dat dit zo hard bij jou zou aankomen. Kan je met je moeder bespreken hoe ze jou geraakt heeft? Misschien kan je moeder daar in de toekomst rekening mee houden.

Groetjes
Kenshin

Reageer