Moeder haat me doordat ik mijn haar heb afgeschoren

  • 11 January 2019
  • 1 reactie
  • 82 Bekeken

  • Anonymous
  • 0 reacties
Hoi!

ik heb mijn haar afgeschoren, want dat wilde ik al heel lang. ik heb dit echter niet overlegd met mijn moeder, terwijl we normaal alles overleggen, ik weet ook niet zo goed waarom ik het niet verteld heb. nu is ze superboos omdat ze vindt dat het lijkt alsof ik ziek ben. zelf vind ik dat het heel mooi staat en ik ben er heel erg blij mee. en ik begrijp haar heel goed, ik had het gewoon moeten overleggen, dat heb ik niet gedaan. dat is mijn fout. maar hoe los ik het op dat we weer normaal tegen elkaar kunnen doen? de sfeer thuis is nu erg raar omdat mijn stiefvader nog steeds niets gezegd heeft en mijn moeder dus heel boos is.

ik zou graag horen wat jullie advies is, alvast bedankt.
liefs, Fleur

1 reactie

Hoi

Je moeder is boos omdat je niet met haar besproken had dat je je haar af ging scheren. Aangezien het tussen jullie de gewoonte lijkt te zijn om vooraf dingen te bespreken, kan ik me voorstellen dat je moeder geschrokken is. Ik vermoed dat ze nog even moet wennen. Ondanks de reactie van je moeder, ben ik blij dat je tevreden bent met je kapsel.

Kunnen jullie samenkomen voor een gesprek hierover? Een gespannen sfeer in huis lijkt me niet fijn. Vinden jullie het in het algemeen goed met elkaar?

Groetjes
Kenshin

Reageer