Vraag

Moeder Geeft Onredelijke Straffen

  • 2 December 2020
  • 1 reactie
  • 90 Bekeken

  • Anonymous
  • 0 reacties

Ik ben mijn telefoon weer eens kwijt. Mijn moeder heeft gezegd dat ik hem 20 december terug krijg, maar dat is intussen al opgeschoven naar 24 december. Waarom? Omdat ik volgens haar niet eerlijk vertelde waar ik was.

Mijn moeder was vandaag heel vroeg thuis van werk, en ik kwam op de gewone tijd terug. Ze stond letterlijk voor de deur te loeren toen ik binnen kwam. Ze snauwde meteen dat ik eerder thuis had moeten zijn. Ik begreep haar niet helemaal, maar toen zei ze dat ik altijd eerder thuis was op woensdag. Dat is niet waar. Zij is normaal gesproken later.

Ik probeerde me in te houden en legde uit dat het alleen leek alsof ik later was omdat zij bijna 3 uur vroeger was. Dat bestempelde ze meteen als een leugen. Ze beschuldigde me ervan dat ik “weer” had gespijbeld. Vervolgens werd ze kwaad en drukte ze me de kamer uit met de mededeling dat ik mijn telefoon 4 dagen langer kwijt ben.

Ik vind dit zo onredelijk. Ik heb al een tijdje huisarrest voor dingen die ik niet heb gedaan, maar nu krijg ik ook nog straf omdat mijn moeder alleen haar eigen waarheid gelooft.

Daar komt dan ook nog bovenop dat ik ruzie heb gehad met mijn mentor, maar misschien maak ik daar later wel een topic over. We hebben nog niks uit kunnen praten, en ik wil hem niet oneerlijk behandelen. 


1 reactie

Reputatie 7
Badge +19

Vervelend. 
je kan mis nog een keer met je moeder proberen te praten? Of een brief schrijven zodat ze weet dat je echt serieus en eerlijk bent.

Reageer