Skip to main content

Mijn moeder wordt de laatste tijd heel snel boos en emotioneel, gelijk elke keer bij het ontbijt of middageten barst ze in tranen uit. Mijn vader zit nu in Amerika voor zijn werk en mijn moeder moet dus even alles alleen doen. Deze middag hadden ik en mijn zus dus de tafel gedekt enzo, en toen werd ze tijdens het eten helemaal boos dat we nooit iets deden als we gingen eten en dat ze alles alleen moet doen. Mijn moeder is de laatste 3 jaar heb ik het gevoel MEGA gestrest, het begon bij een overname van haar oude werk, waardoor ze het te gaotisch vondt en is veranderd van werk. ( ze vindt dingen echt heel snel gaotisch, en bij haar moet er gelijk altijd een planning zijn van de hele dag) Bij haar nieuwe werk vondt ze het heel goed, en ze heeft daar lang gewerkt r ze had niet een 7op 7 job maar werkte wel 7op7, en ze studeerde ook nog na haar werkuren voor extra diploma’s. Nu is dat bedrijf weer overgenomen en vindt ze het weer niet meer leuk. Ze gaat eind deze maand naar een ander bedrijf en ze is nu ook bezig met studeren voor nog een extra diploma.

Geen reactie

Reageer