Vraag

mn vader en broer

  • 1 June 2021
  • 3 reacties
  • 222 Bekeken

Badge

Hii,

 

Ik ben een meisje van 15 en mn broer is 16.

Mn vader en broer raken vaak mn bovenbeen aan, en mn broer tilt me ook vaak op en houd mn dan heel lang en stevig vast en dan kan ik niet loskomen. Mn vader probeerde laatst de badkamer binnen te komen toen ik aan het douchen ben en vaak probeert hij om door het raam van de badkamer naar binnen te kijken. En 's nachts komt mn vader zomaar mn kamer binnen en trekt dan aan mn arm zodat ik op de grond lig en begint hij me te slaan en schoppen. En gisteren probeerde hij mn broek uit te doen maar toen trapte ik hem in zn kruis en mn moeder slaat me vaak als ze geïrriteerd is door mn vader of zomaar boos is.

 

Is dit normaal?


3 reacties

Reputatie 6
Badge +4

We lezen dat je in een lastige situatie zit. Je kunt De Kindertelefoon elke dag van 11:00 tot 21.00 uur bellen (0800-0432) of met ons chatten als je anoniem je verhaal wilt delen of samen met de Kindertelefoon wilt kijken hoe je je situatie kunt verbeteren.

Badge

We lezen dat je in een lastige situatie zit. Je kunt De Kindertelefoon elke dag van 11:00 tot 21.00 uur bellen (0800-0432) of met ons chatten als je anoniem je verhaal wilt delen of samen met de Kindertelefoon wilt kijken hoe je je situatie kunt verbeteren.

Maar is het mijn schuld van dat mn ouders dit doen en mn broer? Want mn broer en zusje worden niet geslagen en mn zusje word niet aangeraakt enz. door mn vader en broer. Kan het aan mij liggen, dat het mijn schuld is? Dat ik het probleem ben? Want zo voelt het wel

Reputatie 1
Badge

Beste Lauray06.

Dit is zeker niet jouw schuld. Als ik jouw was zou ik het er over hebben met bijv een mentor, vriend(in) of iemand anders, 

 

succes 

 

Anoniempje2

Reageer