Hey, Ik zit met een probleem, Mn schoonmoeder is namelijk een verschrikkelijke Karen. Het is heel vervelend. Van de week hadden mn vriend en ik afgesproken, maar kwam zij er ineens tussen door met “nee dat kan niet want oma komt” terwijl ze wist dat we hadden afgesproken waar zij ook mee had in gestemd, het vervelende is dat we ongeveer een uur van elkaar vandaan wonen, en we alleen door de weeks vrij kunnen reizen. En in de weekenden het dus niet zomaar even op en neer gaan is. Al is dat precies wat ze van mij vraagt, geld betalen terwijl dat niet nodig is, en ook nog eens voor maar eventjes. Dat is nog maar het begin. Eerst kon ze me niet eens fatsoenlijk aankijken. Ze behandeld mn vriend als of hij is en ik bedoel dat hij niet eens met vrienden mag logeren. Like hij is meeping 17 woman, calm your d*mn t!ts!!! Ik word er erg gefrustreerd van en kan het niet los laten, wat kan ik doen?
Hallo Ewwos :)
Is het een optie om haar te negeren?
-TheMightySlayer <3
Nee niet echt, Ze wil alles naar eigen hand zetten, dus als ik om 6 uur op de trein moet zitten zit ik om half zes al in de trein zodat ik sws om 6 uur in de trein zit, bijv. Ze behandeld me ook alsof ik schroot ben ofzo, mn vriend moet het altijd zeggen als we aan het bellen zijn en mag niet blijven slapen in het weekend ivm haar “privacy”
Hoe staat jouw vriend in de situatie? Heb je het al eens besproken?
Mocht hij jou steunen, dan is het wellicht een idee om met z’n drieën of vieren het gesprek aan te gaan om deze situatie op te lossen.
Hoe staat jouw vriend in de situatie? Heb je het al eens besproken?
Mocht hij jou steunen, dan is het wellicht een idee om met z’n drieën of vieren het gesprek aan te gaan om deze situatie op te lossen.
Hij vind het lastig aangezien zijn ouders dreigen met maanden huis arrest als hij tegen hen in gaat.
Reageer
Welkom
Nog geen account? Maak een account aan
Enter your E-mail address. We'll send you an e-mail with instructions to reset your password.