mn ouders geven me bijna geen privacy.

  • 28 February 2022
  • 46 reacties
  • 439 Bekeken

Reputatie 6
Badge +3

hey, mn ouders geven me bijna geen privacy ik ben 12 maar ik mag niet eens alleen naar school of naar buiten zelfs niet naar een park die precies achter ons huis is ik mag mijn leptop niet in mijn kamer hebben omdat ze me niet ‘vertrouwen’ en ik heb geen telefoon en mijn tablet mag ik maar 1 uur per dag als ik heb geleerd en ze komen vaak gewoon mijn kamer binnen dat vind ik dus niet fijn ik heb al met hun gepraat maar hun luisteren niet . wat moet ik doen?


46 reacties

Praat met je leraar hier over

Je mag niet eens kiezen welke middelbaar je gaat

Iedereen verdient privacy 

 

Reputatie 6
Badge +3

Praat met je leraar hier over

Je mag niet eens kiezen welke middelbaar je gaat

Iedereen verdient privacy 

 

als ik dat ga doen gaan mn ouders mij weer slaan

Reputatie 6
Badge +3

ik heb een keer veilig thuis bij gehaald want ik werd keihard geslaagd ik heb er nog littekens over en ik heb ook een keer uit huis weggerend maar niks helpt en als je je vraaagt naar waar ik ging ik ging gewoon naar de schuur ( wij wonen in een flat)

 

Ga dan naar politie 

Niemand heeft recht om je te slaan 

Niemand mag je privacy verbieden 

Niemand mag je vrijheid verbieden 

 

Zelle 

Reputatie 6
Badge +3

Ga dan naar politie 

Niemand heeft recht om je te slaan 

Niemand mag je privacy verbieden 

Niemand mag je vrijheid verbieden 

 

Zelle 

nee want mijn vader heeft makkelijke praatjes en laat hun denken dat het mijn eigen fout is  ik weet het  want dat gebeurde ook bij veilig thuis gebeurt 

Niet als je ze de littekens laat zien

Of 

Als je je ouders filmt

Dat is dan de bewijs

Reputatie 6
Badge +3

Niet als je ze de littekens laat zien

heb al gedaan maar mijn vader zei ik die litekens zelf heb gedaan en dat hij mij niet heeft geduwd maar ik zelf sprong (WTF)

Je kan je ouders filmen

Reputatie 6
Badge +3

Of 

Als je je ouders filmt

Dat is dan de bewijs

heb geen telefoon en de tablet verstopt mijn vader 

Zoek de tablet dan op

Misschien ligt het in een kast

Reputatie 7
Badge +7

Ik vind het zo erg voor je, heb je geen broers of zussen. Of je kan naar je buurvrouw of buurman gaan

Dan gaat haar ouders slaan

Het is echt zo erg

Ik denk dat haar tablettijd al voorbij is 

Zucht

Reputatie 6
Badge +3

Ik denk dat haar tablettijd al voorbij is 

Zucht

nee ik ben er nog ik zit op min leptop nep huiswerk aan het maken

Reputatie 6
Badge +3

Zoek de tablet dan op

Misschien ligt het in een kast

nee zit in vaders werkplek als ik hem pak dan worden ze echt heel erg boos

 

Reputatie 6
Badge +3

Ik vind het zo erg voor je, heb je geen broers of zussen. Of je kan naar je buurvrouw of buurman gaan

wel 1 zusje van 1 jaar en elf maanden mijn moeder heeft twee miskramen gehad

Reputatie 7
Badge +7

Ik weet misschien iets, bel de politie en als ze komen dan vertel je dat je ouders je slaan en laat je je littekens zien, en als je moeder of vader zegt dat jij dat zelf hebt gedaan dan ga je nep huilen waardoor het echt lijkt en dan kan de politie wel wat van zeggen en de politie gelooft jou wel maar je ouders niet. 

Reputatie 6
Badge +3

Je kan de politie bellen en als ze komen dan vertel je ze dat je ouders je slaan en laat je je littekens zien. Als jouw ouders zeggen dat jij dat zelf hebt gedaan dan ga je nep huilen waardoor ze je gaan geloven en je ouders niet. 

ik heb geen telefoon en als ik de politie ga bellen gaat mjn vader als ze weg gaan heel boos worden en nephuilen kan ik niet .

zucht ja bijna niks help bij mn sitiuatie

Reputatie 6
Badge +3

ik weet niet wat ik moet doen ik wil graag net als andere kinderen zijn :sob:     :sob:

Reputatie 7
Badge +7

Kijk of je bij je oma en opa kunt logeren

Reputatie 6
Badge +3

ik denk dat ik zelfmoord moet plegen

Reputatie 7
Badge +7

ik weet niet wat ik moet doen ik wil graag net als andere kinderen zijn :sob:     :sob:

 

 

Ahh😰 ik voel je ik leef met je mee

Reputatie 6
Badge +3

Kijk of je bij je oma en opa kunt logeren

mijn moeder gaat me niet laten mijn oma komt soms voor mij op soms bel ik haar ik had een horloge waarmee ik kan bellen maar die is afgepakt omdt ik alles tegen mijn oma zei en als die nog had kon ik als nog niet de politie bellen omdat mijn vader kan bepalen wie ik kon bellen en wie niet

Reputatie 6
Badge +3

ik denk dat ik zelfmoord moet plegen :cry::sob:

 dan ben ik tenminste verlostt

Reageer