Vraag

mn moeder wil me niet geloven dat ik add / adhd heb

  • 19 December 2021
  • 1 reactie
  • 65 Bekeken

Reputatie 1
Badge

Ik heb het erg moeilijk met het concentreren op dingen en het onthouden van dingen. Zelf heb ik meerdere online testen gedaan voor adhd en add. Ik geloof er zelf in dat ik het ook echt heb, elke keer komt dat weer naar boven in de test. Zelf ben ik niet druk, maar ik weet dat dat niet alleen is wat adhd is. Mijn moeder denkt anders van wel, ze zegt dat ik me aanstel. Ook zegt ze dat het allemaal komt doordat ik teveel achter een beeldscherm zit, terwijl dit heel erg mee valt. Wanneer ik met mijn moeder in gesprek ben, wordt ze ineens helemaal boos en is het gewoon onmogelijk om rustig met haar te praten. Elke keer als dit gebeurt probeer ik me rustig te houden en ga ik naar boven, boven wordt ik meestal helemaal gek (ook is mijn vader vorig jaar overleden en hij luisterde altijd naar me als ik ergens last van had) 

weten jullie wat ik moet doen om m’n moeder te overtuigen?


1 reactie

Reputatie 2
Badge +1

Hey!

 

Ik zou gewoon screenshots maken van je testen, opzoeken wat adhd/add inhoudt en dat screenshotten en dat gewoon aan je moeder laten zien/doorsturen. Als ze je nog niet wilt geloven, een test bij zo een testhuis is niet moeilijk om aan mee te doen. Als je aan haar wilt bewijzen zeg dan gewoon dat ze je naar zo een test moet laten gaan zodat ze het met eigen ogen kan zien en het met proffecionele mensen kan bespreken.

Reageer