mn moeder laat me geen kind zijn

  • 11 October 2022
  • 2 reacties
  • 78 Bekeken

Reputatie 7

hey, vandaag had ik aan mijn moeder voorgesteld om wat nieuw speelgoed te gaan kopen, en ze zei dat speelgoed niet meer '’voor mijn leeftijd'’ is. (ik ben 12) maar ik vind het niet leuk dat ik geen speelgoed meer krijg / mag kopen en krijg daar het idee van dat ze niet accepteren dat ik nog '’maar'’ 12 ben. blijkbaar willen ze dat ik 18 ben ofzo. ik heb ook geen speelgoed in mijn kamer / huis liggen. dus ik verveel me vaak en ga dan op mn laptop en dan krijg ik weer commentaar dat ik schermverslaafd ben. en dat vind ik gewoon moeilijk want ik heb ook niks anders om me mee bezig te houden… dus weet iemand hoe ik ze kan overtuigen dat ik nog een kind ben en dat kinderen nou eenmaal met speelgoed spelen?


2 reacties

Reputatie 7
Badge +17

Hoi !

Speelgoed is voor alle leeftijden toch ? Dus je hebt gelijk hoor.  Misschien kun je wat argumenten verzamelen via google ofzo,  dat je laat zien dat ook volwassen mensen met speelgoed omgaan en dat speelgoed ingedeeld is in leeftijd en dus ook voor jouw leeftijd.  Schrijf voor jezelf anders op wat je zou willen zeggen tegen je ouders en ga een keer rustig met ze zitten en lees het hardop. Met de dingen erbij die je hebt gevonden op internet zou ze dat toch moeten overtuigen. En, dat speelgoed ook heel goed is voor een mens.

https://www.allesoverspeelgoed.nl/waarom-spelen-belangrijk-is/

succes hoor !

Groetjes liefs Julian X

Reputatie 7

ik heb alles geprobeert, dus ook wat jij zei… maar ze blijft bij haar punt dus ik weet echt niet hoe ik ditnog op kan lossen

Reageer